Μαΐ 11 2014

Η Eurovision απο διαγωνισμός τραγουδιού κατέληξε Καρναβάλι

Η «γυναίκα με το μούσι» νικήτρια της φετινής Eurovision

Βλέποντας αυτή τη φωτογραφία αντιλαμβάνεται κανείς ότι  το τραγούδι σε ενα τηλεοπτικό διαγωνισμό δεν έχει τόσο μεγαλη σημασία.

ΣΑΡΩΣΕ  «γυναίκα με το μούσι» στην φετινής Eurovision

H πιο εκκεντρική συμμετοχή, αυτή της drag τραγουδίστριας Conchita Wurst από την Αυστρία,  με το τραγούδι «Rise Like a Phoenix»,  είναι η μεγάλη νικήτρια του 59ου μουσικού διαγωνισμού της Eurovision που πραγματοποιήθηκε στο στάδιο «B & W -Hallerne» της Κοπεγχάγης.

Στα μέτρα του θεσμού

Ένας άντρας που ντύνεται γυναίκα, αλλά έχει και μούσι. Η Conchita Wurst, η Draq Queen persona του Thomas «Tom» Neuwirth,  προκάλεσε αίσθηση με τη συμμετοχή καθώς και με τη νίκη στη φετινή Eurovision.

Όσοι παρακολούθησαν τον β΄ ημιτελικό, είδαν ότι μέχρι την τελευταία στιγμή το όνομα της Αυστρίας δεν είχε ανακοινωθεί. Και μόλις πήγε να εκφωνηθεί το δέκατο όνομα της χώρας που θα πήγαινε στον τελικό, το κοινό άρχισε να φωνάζει «Αυστρία», φανερώνοντας πως η εμφάνιση αυτή έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού.  Έτσι κι αλλιώς, ήταν μια υποψηφιότητα κομμένη και ραμμένη για τα μέτρα του θεσμού.

Με απευθείας ανάθεση

Ο άνθρωπος που έγινε το επίκεντρο στη φετινή Eurovision, ο Thomas «Tom» Neuwirth, γεννήθηκε στις 6 Οκτωβρίου του 1988 στην Αυστρία. Ο ίδιος δηλώνει ότι έχει ουδέτερο φύλο. Πριν υιοθετήσει την drag περσόνα, ο Neuwith δούλευε ως διακοσμητής καταστημάτων. Στο ριάλιτι σόου  «Οι σκληρότερες δουλειές στη Νάμπια» εμφανίσθηκε ως Conchita Wurst και δούλεψε σε εργοστάσιο ψαριών.   Το 2012 προσπάθησε να συμμετάσχει στο διαγωνισμό της Eurovision αλλά έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση στους προκριματικούς της Αυστρίας. Φέτος, η συμμετοχή δόθηκε με απευθείας ανάθεση.

Ο άνθρωπος που έγινε το επίκεντρο στη φετινή Eurovision, ο Thomas «Tom» Neuwirth.

Αντιδράσεις

Πριν αρχίσει ο τελικός, η αυστριακή τηλεόραση κάλεσε τους τηλεθεατές να φορέσουν μια ψεύτικη γενειάδα, για να υποστηρίξουν όλοι μαζί την Conchita, χρησιμοποιώντας το σύνθημα «Ενωμένοι στην ανεκτικότητα». Σε δημοσίευμά της, η «Monde» επισήμανε πως η υποψηφιότητα της Αυστρίας προκάλεσε ήδη πολλούς κλυδωνισμούς στον διαγωνισμό, η Λευκορωσία κατήγγειλε την «ανώμαλη» κατάσταση, ενώ ο Αρμένιος Aram MP3 θεώρησε, ότι η συμμετοχή της Conchita Wurst «ούτε σωστή είναι, ούτε ενδεδειγμένη» και ζήτησε από την Κοπεγχάγη να «της επιτρέψει να αποφασίσει αν είναι άντρας ή γυναίκα».

Ο Ρώσος βουλευτής V. Milonov επίσης, αυτός που είχε πρωτοστατήσει στη θέσπιση νόμου ώστε να απαγορεύονται στη Ρωσία οι gay-parade, αξίωσε από τη Ρωσική Εθνική Επιτροπή να αποφασίσει την αποχή της από «αυτή την ευρωπαϊκή gay parade, που είναι η Eurovision», υποστηρίζοντας ότι η συμμετοχή της Αυστρίας «προσβάλλει» τους Ρώσους τηλεθεατές.

Η Ελλάδα στην 20η θέση

Με τις οδηγίες του χρυσού βαλκανιονίκη της ελληνικής εθνικής ομάδας στο τραμπολίνο, Αρτούρ Γιερεμιάν, οι Νικόλας Ραπτάκης και Θεόφιλος Πουζμπούρης (Freaky Fortune) μαζί με τον Shane (Riskykidd), με το τραγούδι «Rise up» παρουσιάστηκαν  στη σκηνή στην 10η θέση,  ανάμεσα σε Πολωνία και την Αυστρία,  πραγματοποιώντας μια αξιοπρεπή εμφάνιση,  η οποία οδήγησε την χώρα μας στην κατάκτηση της 20ης θέσης με 35 βαθμούς.

Πληροφορίες: Naftemporiki.gr


4 Σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

    • Παναγιωτιδης on 11 Μαΐου 2014 at 14:41

    το ερωτημα ειναι εαν και ποσο πληρωσαμε για τη συμμετοχη σε αυτο το τσιρκο (προσβαλω τα τσιρκο)που λεγεται eurovision. Oλα τα αλλα, να εχουμε να λεμε..

    • RYaN on 11 Μαΐου 2014 at 15:13

    Πέραν από ένα ωραίο τραγούδι, αδυνατώ να κατανοήσω το συμβολισμό, που τόσο πολύ διαλαλούν ορισμένοι από το πρωί. Αυτό που θέλουν να πουν, το είπε η Dana πριν από 16 χρόνια, με πολύ πιο κόσμια εμφάνιση. Το φετινό δηλαδή τί πάει να πει? Ότι μαζί με όλα τα άλλα που δολοφόνησαν στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, δολοφόνησαν και την αισθητική? Μόνον αυτό μπορώ να καταλάβω.

    • varanus komodoensis on 12 Μαΐου 2014 at 16:07

    εισαι κοινωνικος ρατσιστης παπατζονι’ς;

    • Ισόνομος πολίτης on 12 Μαΐου 2014 at 19:58

    Ούτε ωραίο τραγούδι ήτανε , ούτε αναδυότανε κανένας συμβολισμός.
    Απλά επρόκειτο για τα επίχερα μιας γενικής ευρωπαϊκής κατάπτωσης, αλλά και τους κακούς οιωνούς πολλών επερχομένων δεινών στην τέχνη και την αισθητική καλλιέργεια των μαζών.
    Υπήρχαν ωραία τραγούδια, σεμνές και μετρημένες εμφανίσεις, αλλά που?
    Σκοπιμότητες εξυπηρετούνται από την επιθετικότητα της οργανωμένης παγκόσμιας μάστιγας εκείνων των εχόντων τις διαφορετικές…. «προτιμήσεις..»
    Εντάξει!
    Δικαίωμά τους, αλλά η δική μας αισθητική τι φταίει….

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.

Αρέσει σε %d bloggers: