Μαΐ 18 2014

Τσίπρας: Τα καλύτερα γκολ μπαίνουν στο β’ ημίχρονο

«Τα καλύτερα γκολ μπαίνουν στο δεύτερο ημίχρονο».

Ρεπορτάζ: Ζαφειριάδου Μαριτίνα/real.gr

Με αυτήν την φράση θέλησε να σχολιάσει τα αποτελέσματα έως αυτήν την ώρα, φτάνοντας στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Κουμουνδούρου ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας.

Αμέσως μετά κατευθύνθηκε στο γραφείο του, όπου βρίσκονται και οι στενοί συνεργάτες του, προκειμένου προφανώς να ετοιμάσει τη δήλωσή του, που θα γίνει σε λίγα λεπτά από την ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στον τρίτο όροφο της Κουμουνδούρου.

Από το γραφείο του, άλλωστε, θα παρακολουθήσει και τα υπόλοιπα αποτελέσματα ως αργά το βράδυ που αναμένεται να αναχωρήσει και πάλι από την Κουμουνδούρου.


42 Σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

    • EK on 19 Μαΐου 2014 at 00:25

    Τα αποτελέσματα του Α γυρου των περιφερειακων εκλογων είναι τραγικά! Τουλάχιστον! Μονο σε 3 περιφερειες [Αττικη,Ιόνια, Ηπειρος] θα υπάρχουν αντιμνημονιακες υποψηφιότητες στον Β γύρο. Στην Μακεδονια Τζιτζικώστηδες, Ιωαννίδιδες, Παυλίδιδες, κλπ θριαμβευουν συγκεντρώνοντας μαζι με τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ ποσοστα της ταξης του 50-60%. Το ιδιο και στο Αιγαίο,Κρητη,Ηπειρο,κλπ. Στην Στερεα οι Μητσοτακηδες 44% και ο Γιαννόπουλος 14%! Στην Πελοππόνησο ο Τατούλης 44%! Στον Πειραια τα ΚΤΗΝΗ ψηφίσανε το κόμμα των εφοπλιστων. Των ιδιων εφοπλιστων που μέσα στο 2013 εχτισαν 200 τόσα καραβια στην Κινα και στην Νοτια Κορεα, και ούτε ενα βαρκάκι στον Πειραια και στο Περαμα! Μιλάμε για τέτοια ΖΩΑ! Δεν είναι πολίτες αυτοί. Ειναι δούλοι. Τιποτε περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.
    Tragic! Εδω και τρεις μηνες ζω και εργαζομαι στην Αγγλία. Βούρκωσα, αγκαλιασα την μικρη μου κόρη κι ευχαριστησα τον θεό που με φώτησε κι εφυγα απο την χώρα των ραγιάδων. Απο την χωρα των κούληδων που για ενα κομματι ψωμί κωλογλύφουν τα τζακια και τους εφοπλισταδες.
    Ειλικρινα οταν η νοοτροπία του ζήτουλα σκλαβου ειναι κυρίαρχη στην κοινωνία, τι να περιμένεις από τα αποτελέσματα των ευρω-εκλογών. Τι σημασία εχει αν ο ΣΥΡΙΖΑ και η Αριστερα βγούν πρώτοι ή δεκατοι τρίτοι?

      • Ισόνομος πολίτης on 19 Μαΐου 2014 at 12:38

      Καλά είσαι.
      Κάτσε εκεί που είσαι…
      Δεν θα μας λείψουν καθόλου οι «έλληνες» που καθυβρίζουν έλληνες…..
      Σκατά στα μούτρα σου, αφού εκφράζεσαι έτσι που εκφράστηκες…
      Η Ελλάδα σε σύγκριση με το παρελθόν της (μέχρι τα μέσα του 70 χώρα μεταναστών – αγροτο-βοσκών και ναυτικών κατωτέρου πληρώματος), σήμερα είναι πλήρες κράτος μέλος της Ευρωζώνης και έχει νεανικό πληθυσμό πεπαιδευμένο και απειράκις ικανότερο του μέσου άγγλου με τον οποίο θα συναγελάζεσαι….στο εξής…. (όμοιος ομοίω… δηλαδή)…
      Κατάλαβες «πατριώτη» Ε.Κ και να λες λιγότερα στο δημόσιο λόγο σου, από τα ελάχιστα που πιθανόν….γνωρίζεις…

        • Astrexas on 19 Μαΐου 2014 at 14:20

        Το πολιτικο κατεστημενο(γνησιο τεκνο του ο ισονομος) θα πρεπε να ντρεπετε για καθε νεο που αφηνει την πατριδα και παει στο εξωτερικο να εργαστει και να ζησει..λιγη τσιπα ισονομε δεν βλαπτει

          • nick on 19 Μαΐου 2014 at 15:27

          ……. από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη τη χώρα ώσπου να βρω νερό – γιατί ανήκω εδώ……

          κατά τ άλλα πίκρα ε

            • Αστρεχας on 19 Μαΐου 2014 at 16:57

            δεν ειναι ολοι κωλογλυφτιδες νικ ωστε να τα καταφερνουν μεσα στο βοθρο που εχετε δημιουργησει..καλως κακως ειστε οι κυριοι εκφραστες,εσυ με τον ισονομο των δημιουργων αυτης της βοθροκαταστασης και αυτο δεν αλλαζει ακομα και αν συνεχισετε να μονοπολειτε την εξουσια 🙂

            • nick on 19 Μαΐου 2014 at 18:01

            α μάλιστα, η Ελλάδα έχει 11 εκατομμύρια γλύφτηδες

            • Astrexas on 20 Μαΐου 2014 at 12:16

            αα μαλιστα 11 εκ Ελληνων υποστηριζουν το»……. από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη τη χώρα ώσπου να βρω νερό – γιατί ανήκω εδώ……»

            500.000 Ελληνων που μεταναστευσαν προφανως δεν το υποστηριζαν ..και ισως αλλα 9.000.000 δεν το υποστηριζουν…χρονο εχεις εχουν δημοσιευτει γκαλοπ με σχετικο ερωτημα ψαχτο..

            υγ.το κωλογλυφτηδες γιατι το εκανες γλυφτηδες απλο???

            • Astrexas on 20 Μαΐου 2014 at 12:23

            το βοθρο(πελατειακο συστημα) που ηταν και ειναι κανονας ποιος το στηριζει και το δημιουργησε???

            ..ασε ξερω ο ανδρεας 🙂

            • nick on 20 Μαΐου 2014 at 13:15

            ακριβως ο αντρεας και το πασοκ -αυτο που ψηφίζατε- έστω και αστειευόμενος λες για μια φορά στη ζωή σου την αλήθεια
            για να έχουμε καλό ερωτημα εσυ πότε με το καλό έφυγες;
            τωρα με την κρίση η πολύ πρίν
            και σε εχω ρωτήσει πάλι, γιατι προτίμησες την βρωμοκαπιταλιστική γερμανία της Μέρκελ και εγινες κωλογλυφτης αυτης;
            γιατι δεν πήγες σε κάποιο παράδεισο του υπαρκτου και ανυπαρκτου σοσιαλισμού σαν αυτους που μας παραμυθιάζετε;
            με το που έφυγε απ εδω ο μεγάλος ηγέτης του τρίτου δρόμου πήρες των οματιών σου, δεν άντεξες αυτό που άφησε πίσω του

            • Astrexas on 20 Μαΐου 2014 at 13:52

            H ερωτηση εχει δυο σκελη..ποιος το δημιουργησε και ποιος το συντηρησε.

            α.δεν ηταν δημιουργος του ο ανδρεας παρολο που συνεβαλε και αυτος κατα πολυ στην συντηρηση του οπως εκανε και η ν.δ γενικα ως κομμα….δεν μπορει να ηταν ο ανδρεας γιατι ειναι ενα φαινιμενο πολυ πιο παλιο και πιο βαυθ..απο τα χρονια της τουρκοκρατιας 😉

            απλα εσεις ειστε κατα φαντασια δυτικοι

            • nick on 20 Μαΐου 2014 at 15:35

            χαχαχαχα το οτι εσυ νομίζεις οτι είσαι ορίτζιναλ δυτικός το λες για να μας πικράνεις, το θεωρείς προτέρημα;
            γιατι θα χάσουμε την μπάλα, όπως με τις δηλώσεις των συριζαίων
            οτι θα παρίστανες τον φιλοευρωπαϊστή ούτε που το φανταζόμουν
            καιρος είναι τώρα να μας κατηγορήσεις για τριτοδρομικές απόψεις
            εδω που φτάσατε όλα είναι πιθανά απο εσας
            κατα τ άλλα πάλι κοντά στάθηκες ιστορικά, δεν το προχώρησες σε βάθος, η διαφθορά του δημοσίου ξεκινάει απ την εποχή του τρωικού πόλεμου, το πασοκ του 81 έκανε οτι έκαναν όλοι λες
            έτσι νομίζεις;
            σ ολα τα κράτη υπάρχει διαφθορά ακόμα και στα καλύτερα , ο αντρέας όμως την έφτασε σε άλλα επίπεδα άγνωστα ακόμα κι εδω, την έκανε κανόνα απο εξαίρεση την νομιμοποίησε και την έκανε τρόπο ζωής την πέρασε στο DNA
            τοτε που οι ορδες των πρασινοφρουρων και κάθε λογης αριστερων γέμισαν το δημόσιο, τότε που όποιος δούλευε ήταν χαζός κι όποιος έμπαινε στο δημόσιο για ν αράξει ήταν ο μάγκας κι ο εκλεκτός
            προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν τα έχω με τους υπαλλήλους με τη νοοτροπία που καλλιεργήθηκε τα έχω, με το παράδειγμα και τον δρόμο που χάραξε
            έτσι εύκολα ξηλώνετε, εδω τωρα τρία κόμματα, τρόϊκες ,ΕΕ, ΔΝΤ και εύκολα δεν μπορουν να την αλλάξουν
            ακόμα και τώρα ξεσηκώθηκαν όλοι οι «προοδευτικοι» να στηρίξουν το μεγαλύτερο διαφθορείο ,αυτό της ΕΡΤ

            • Astrexas on 20 Μαΐου 2014 at 18:28

            την μπαλα την εχεις χασει εδω και καιρο…

            με κουραζεις ρε φιλε….

            βγαζεις αβιαστα και αυθεραιτα συμπερασματα που σχεση δεν εχουν ουτε με τα γραφουμενα μου ουτε και με την πραγματικοτητα.

            εαν εγραφα «οτι ειστε κατα φαντασιαν ασθενεις» ..θα εβγαζες το συμπερασμα οτι ειμαι αρρωστος??? 🙂

            • nick on 20 Μαΐου 2014 at 22:27

            με το μπαρδον παρεξήγηση, αλλά επειδή είστε μόνιμα μεσα στη κλάψα την άρνηση και την αοριστια είπα μηπως έκρυβε για μια στιγμη κατι πιο συγκεκριμενο η φράση σου
            όπως και να έχει δεν μου λες όμως ποιοι είναι κατα τη γνώμη σου οι ορίτζιναλ ευρωπαιστες για να πάψει η παρεξήγηση

            • Astrexas on 20 Μαΐου 2014 at 23:20

            πας μη βαρβαρος ευρωπαιος

            • nick on 21 Μαΐου 2014 at 07:08

            άλλη μια ξεκάθαρη απάντηση ‘όπως πάντα
            τον εαυτό σου που τον βάζεις;

      • paso on 19 Μαΐου 2014 at 21:06

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΑΣΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ , Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΟΧΙ. ΟΜΩΣ Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΧΕΤΑΙ…

        • nick on 20 Μαΐου 2014 at 09:11

        η «μεγάλη πλειοψηφία» επενδύει στη μπλακ ροκ και παίρνει ενα εκατομμυριο γιουρο αποζημίωση

          • paso on 20 Μαΐου 2014 at 19:37

          ΚΟΥΝΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ..

    • Ισόνομος πολίτης on 21 Μαΐου 2014 at 10:27

    (nick says:
    May 21, 2014 at 7:08 am

    άλλη μια ξεκάθαρη απάντηση ‘όπως πάντα
    τον εαυτό σου που τον βάζεις;)
    …………………………………………………….
    Πως…….πως…… υπάρχει απάντηση:
    Στο ΕΠ (που) ΑΜ…. θενά

    • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 12:05

    Σαφως και ειναι ξεκαθαρη απαντηση…σε μια μη ξεκαθαρη ερωτηση.

    Οριστε την εννοια «ευρωπαιστης» για να γινει ξεκαθαρη και σε σας η απαντηση μου.

    • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 12:52

    Τον εαυτο μου τον τοποθετω στον ευρωπαιστη της δημοκρατιας της ισοτητας της ελευθεριαςτης αλληλεγγυης του ορθου λογου της επιστημης της τεχνης των ανθρωπινων δικαιωματων της ισονομιας..κτλ.

    και σαφως οχι στον ευρωπαιστη της λιτοτητας του νεοφιλελεθυερισμου και των ολιγοπωλιων των κονδυλιων(εχουμε και αυτους τους ευρωλιγουρηδες ευρωπαιστες)

    εσεις που τον τοποθετητε τον εαυτο σας?

      • Ισόνομος πολίτης on 21 Μαΐου 2014 at 13:42

      Συμφωνώ και πλειοδοτώ,
      Και εγώ εκεί τοποθετώ τον εαυτό μου.
      Αλλά ετούτο πρέπει να μαθαίνεις και εσύ και άλλοι πολιτικά άσχετοι εδώ μέσα:
      Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και όχι το αράδιασμα σωρείας συνθημάτων από επιθυμίες .και επιθυμητά …
      Για το κάθε ένα από αυτά που γράφεις, χρειάζονται αγώνες, επίγνωση, θυσίες και μεγάλη υπομονή.
      Ο εύκολος βερμπαλισμός και τα πολλά τσιτάτα, ποτέ δεν ωφέλησαν.
      Τουναντίον έβλαψαν και απογοήτευσαν….

        • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 14:34

        «Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού» που κρινεται απο το αποτελεσματος της και οχι απο την προθεση της.

        κατα ποσο η πολιτικη συμμετεχει στον καθορισμο του πλαισιου που καθοριζει το εφικτο???

      • nick on 21 Μαΐου 2014 at 15:27

      τοτε αστραχαν γιατι ανανταριάστηκες που σου είπα οτι θεωρείς τον εαυτό σου ευρωπαϊστή
      αυτοαναιρείσαι πριν αλέκτωρ λαλήσει
      αποφάσισε τελικά τι είσαι γιατι οι απόψεις σου έχουν γίνει σαν τον φούρνο του χότζα

      δεν υπάρχουν ευρωπαϊστές πολλών ταχυτήτων όπως κουτοπόνηρα προσπαθείτε να παρουσιάσετε
      η ευρώπη είναι ο μεγαλύτερος παγκόσμιος δημοκρατικός οργανισμός, αλλά σεις ονειρεύεστε βενεζουέλες
      εμεις αγωνιστήκαμε και στηρίξαμε την προσπάθεια της χώρας να μετέχει σ αυτή την ένωση την ώρα που εσεις φωνάζατε έξω απο την ΕΟΚ και μας κάνατε υποδείξεις για τους παραδείσους της βόρειας Αφρικης και της λατινικής Αμερικής
      εκει οπου η δημοκρατία η ισότητα και η ελευθερία είναι λέξεις άγνωστες
      και τωρα που «ξεβρακώθηκαν» οι θέσεις και φάνηκε η γύμνια τους παριστάνετε τους «καλούς» ευρωπαίους, σεις που ακούγατε ευρώπη και βγάζατε σπυριά, ήμαρτον τι άλλο θ ακούσουμε
      τελικά είστε όντως «άρρωστοι»

      σ ένα δημοκρατικό οργανισμό υπάρχουν κανόνες
      κι όταν κατι πάει στραβά θα υπάρξει και λιτότητα κι οτι άλλο χρειαστεί μέσα στα δημοκρατικά πλαίσια που διέπουν τον συνασπισμό αυτόν
      εκτός απο δικαιώματα υπάρχουν και υποχρεώσεις αλλά εσεις οι οριτζιναλ μάλλον τις αγνοείτε
      έχετε ποτιστεί στ αλήθεια μέχρι το μεδούλι απ τη νοοτροπία του πασοκου δημοσίου υπαλλήλου, και στο δούλεμα καλά τα πάτε

      παρεπιπτόντως εκει στο επαμ που ανήκεις(;), θέλετε «Αποχώρηση της χώρας μας από την Ε.Ε. με πρώτο βήμα την έξοδο από τη ζώνη του ευρώ και την υιοθέτηση εθνικού νομίσματος που να εκφράζει τη δυναμική μιας νέας οικονομικής πορείας της χώρας προς όφελος του λαού.»
      ευρωπαϊστές που δεν γουστάρουν την ΕΕ
      εδω σηκώνω τα χέρια, το λόγο έχει πλέον η επιστήμη

    • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 18:11

    🙂
    δεν»ανανταριαστηκα» που το ειδες αυτο?
    ταρζανια λογικης εκανες και στην διορθωσα, την καταλαβες …και τωρα την συνεχιζεις.

    Εαν απαντησεις στην ερωτηση «κατα ποσο η πολιτικη συμμετεχει στον καθορισμο του πλαισιου που καθοριζει το εφικτο???»αυτοματα θα παρεις και την απαντηση σου γιατι αν και ευρωπαιστης δεν γουσταρω την ε.ε.

    υγ.οχι δεν ειμαι μελος του ΕΠΑΜ…απλος ψηφοφορος του ειμαι.

      • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 18:22

      Και για να στο κανω πιο λιανα η ε.ε και το ευρω εχουν περιορισει το πλαισιο ασκησης πολιτικης κανοντας ανεφικτα η σχεδον ανεφικτα τα ζητουμενα τα δικα μου μεσα στην ε.ε

    • nick on 21 Μαΐου 2014 at 19:48

    αστραχαν μπορει με τον ισόνομο να τα λέμε χοντρά αλλά αυτός όπως κι εγω έχουμε το θάρος να λέμε αυτό που πραγματικά πιστεύουμε ( δεν τον καλοπιάνω , τη διαφορά θέλω να δείξω)
    εσυ είσαι μαϊμουδιά, μια σκετη απάτη
    τι πάει να πει ψηφίζω επαμ -άρα συμφωνω με τις προτάσεις για έξοδο απο την ΕΕ, γιατι εκει είμαστε καταδικασμένοι κι έξω θα βρούμε το φως το αληθινό και την ευτυχία- και παράλληλα δηλώνω «καλός» ευρωπαϊστης ( άρα εμεις που αγωνιστήκαμε για να μπούμε είμαστε οι κακοί)
    το επαμ λέει: ….. Η καταστροφή δεν μας περιμένει αν φύγουμε από το ευρώ και από την Ε.Ε., αλλά όσο παραμένουμε…..
    όποιος βρει ίχνος λογικής στο παραλογισμό σου ας μας το πει

    και παραπάνω, απ ότι απεδείχθη δεν έκανα καμιά ταρζανιά λογικής, φάνηκε οτι είχα δίκιο αφου με επιβεβαίωσες

    και πότε ήταν διαφορετική η ΕΕ που σε περιόρισε τώρα;
    τωρα που μπηκαν ισχυρότεροι κανόνες ελέγχου της οικονομίας περιορίστηκες;
    και τόσο καιρό που τα κάναμε φτερο στον άνεμο ένιωθες καλά;
    με δικολαβίστικα τερτίπια δεν το σώζεις
    ίσα ίσα που τώρα γίνετε προσπάθεια για μια ουσιαστικότερη ένωση

    μήπως είσαι της συριζέϊκης λογική, να μας δίνουν τα χρήματα και λογαριασμό να μην δίνουμε
    και όπως το μνημόνιο ή το καταργείς η το διαπραγματευεσαι και τα δυο ταυτόχρονα δεν…
    το ίδιο ισχύει και για την ΕΕ, ολίγον έγκυος δεν γίνετε

    υγ. είπες οτι ψηφίζεις επαμ , έχει κατεβάσει ποτέ ψηφοδέλτιο;
    γιατι τουτο το πράμα δεν έχει δηλώσει κόμμα

      • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 21:21

      Απο ταρζανια στην ταρζανια εισαι….αλλα τεσπα

      πες μας ρε νικ που τοποθετεις τον εαυτο σου εσυ ως ευρωπαιστη???

      ο Ισονομος ξεκαθαρισε την θεση του…στην ε.ε τα βρηκε αυτα που ποθουσε.δημοκρατια ισονομια ευημερια ανθρωπινα δικαιωματα.κτλ και ειναι ευτυχης.
      Εσυ?

        • nick on 22 Μαΐου 2014 at 00:26

        δεν τον τοποθετώ πουθενά απ εκει που θέλεις εσυ, είμαι σκέτο ευρωπαϊστης
        ουτε κόμματα ούτε αποκόμματα ,ούτε υποσημειώσεις ούτε λιγο γκει ούτε λιγο στρειτ
        όταν συμμετέχεις στο μεγαλύτερο δημοκρατικό οργανισμό γνωρίζεις και αποδέχεσαι τους κανόνες αλλιώς το καπελάκι και δρόμο, έχεις και δικαιώματα έχεις και υποχρεώσεις όπως όλες οι χώρες
        κι όλοι δουλεύουν για να κάνουν αυτή τη συνένωση καλύτερη προς όφελος όλων

        δεν μου είπες όμως ποτε ψήφισες τελευταία φορά επαμ

          • Αστρεχας on 22 Μαΐου 2014 at 00:51

          οκ. καταλαβα ευρωπη ναναι και οτι ναναι (φτανει που την οραματιστηκε ο εθναρχης )

          δεκτο.

          την καλημερα μου 🙂

          υγ.το ΕΠΑΜ στις εκλογες του μαιου το 2012 κατεβηκε συνεργαζομενο με το κομμα του παπαθεμελη ,με την ονομασια ΟΧΙ πηρε ο,9% περιπου και δεν συμμετηχε στις επομενες εκλογες του ιονιου λογο ελλειψης κυριως χρηματων.
          Ξανακατεβαινει ομως στις ευρωεκλογες…και θα το ξαναψηφισω αφου δεν το μετανοιωσα την πρωτη φορα (δυσκολο να το καταλαβεις αυτο γιαυτο αστο)

            • Αστρεχας on 22 Μαΐου 2014 at 01:00

            λαθος δεν την οραματιστηκε ο εθναρχης…αλλοι την οραματιστηκαν…. απλα ο δικος μας μας εβαλε στο παιχνιδι

            • nick on 22 Μαΐου 2014 at 08:56

            σας ξεφευγουν και λέτε και αλήθειες
            ο Καραμανλης οραματίστηκε την πορεία της Ελλάδας στην Ευρωπη κι αγωνίστηκε γι αυτό το όραμα
            με αγωνα και πείσμα το πέτυχε κόντρα στις απόψεις τις δικές σας κόντρα σε όλους ντόπιους και ξένους
            μας έβαλε σε μια ευρώπη όπου λειτουργουν στο μέγιστο βαθμό απ όλα τα κράτη του κόσμου η δικαιοσύνη ελευθερία και αλληλεγγύη
            το τελευταίο φάνηκε τώρα, μας δανείζουν πολλά απ τα κράτη της ΕΕ φτηνότερα απ ότι δανείζονται αυτά για να ξεπεράσουμε τον κάβο, βρίσκουμε χρήματα απ την ΕΕ με το μικρότερο επιτόκιο στο κόσμο
            για τα υπόλοιπα ρίξε μια ματιά τριγύρω και ίσως πάψεις να μας παραμυθιάζεις με τριτοδρομικους και τριτοκοσμικους παραδείσους
            βλέπεις οι δεξιοι είχαν και έχουν πάντα οράματα για τον τόπο σε αντίθεση με τους αριστερους κλαψομουνιδες που το μοναδικο τους όραμα είναι η μπαχαλοποιηση του τόπου
            κι έρχεστε τωρα σεις οι πολέμιοι αυτου του οράματος, οι αρνητες της Ευρωπαϊκης πορείας και παριστάνετε τους καλούς Ευρωπαίους και μας δίνετε μαθηματα καλης ευρωπαϊκης συμπεριφοράς
            υποκρισία το λενε αυτό;
            ποτε ρε δεν είχατε τα κότσια να είστε σαφείς και ειλικρινείς, χειρότεροι κι απ τον Καρατζαφέρη
            τελος πάντων αν μετανιώσατε γι αυτά που πιστευατε τόσα χρόνια άς έχετε το θαρος να το πείτε καθαρά , καλό θα σας κάνει, θα λυτρωθείτε

            κι αυτά που τάχα μου ονειρεύεσαι εσυ υπάρχουν ήδη και λειτουργούν και σίγουρα όλα μπορουν να γίνουν καλύτερα,
            αυτη η Ευρώπη έχει κανόνες έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις δεν είναι δεκαπενταμελες που πεταει πέτρες στο συνταγμα
            κι αν υπήρχε άθλημα κυβιστήσεων σε ολυμπιάδα είχατε το χρυσό στο τσεπάκι
            και το επόμενο χρυσό θα το παίρνατε για τις διβουλες απόψεις σας

            ωστε το επαμ δεν κατέβηκε ποτε αυτόνομα τσόντα του Παπαθεμελη ήταν
            η τσόντα του 0,9% πόσο να είναι άραγε;
            και τι να καταλάβω οτι θα ψηφίσεις κάτι που ξορκίζει την ΕΕ, την θεωρεί κατάρα αλλά εσυ τελευταία το παίζεις ολίγον καλός ευρωπαιος
            όντως αυτες τις απόψεις που πριέχουν τόση σοφία δεν τις πιάνω

            • Astrexas on 22 Μαΐου 2014 at 11:36

            τι να σου κανω ρε νικ εισαι ατυχος.
            Γεννηθηκες σε μια χωρα που καποιοι δωσαν το αιμα τους για την δημοκρατια..και ο αγαπημενος σου εθναρχης δεν περνει στις εκλογες το ποσοστο του Κιμ Γιονγκ της Β.Κορεας.
            Φανταζομαι την εκπληξη σου 🙂 και τα βρισιδια σου..

            υγ.Εισαι πιο δογματικος και απο τους δογματικους.Δεν νοητε ευρωπαιστης δογματικος ,…γιατι η μια ιδιοτητα αναιρει την αλλη.
            Ειναι λογικο οι δογματικοι λοβοτομιμενοι να μην μπορουν να καταλαβουν οτι τα κριτιρια για να ψηφισει καποιος ειναι πολλα και δεν ειναι η 100% συμφωνια με το προγραμμα του κομματος που θα ψηφισει.

            • nick on 22 Μαΐου 2014 at 15:21

            είδες αυτχία
            ο Καραμανλής δεν μπόρεσε να πάρει τα ποσοστά του ηγέτη των ονείρων σας
            αξεπέραστος ο σύντροφος
            κι ο δογματισμός είναι εχθρός της αλήθειας , κι εσεις απ την αλήθεια της ιστοριας έχετε πάρει διαζύγιο

    • Ισόνομος πολίτης on 21 Μαΐου 2014 at 20:07

    Το γνωρίζαμε οι πάντες ότι η καθιέρωση και υοθέτηση του κοινού μας νομίσματος του €, προϋπέθεται την υπογραφή, αποδοχή και εφαρμογή του Συμφώνου Σταθερότητας (Σ.Σ)
    Στην περίπτωσή μας έγιναν τα «στραβά μάτια» και μας ενέταξαν στην ΟΝΕ με 120% Δημόσιο Χρέος επί του ΑΕΠ, αντί του 60% που προέβλεπαι το Σ.Σ.
    Και αυτό γιατί λόγω των γνωστών διενέξεων και περιπλοκών με την Τουρκία, είμαστε αναγκασμένοι να διατηρούμε υψηλές στρατιωτικές δαπάνες.
    Τι ΕΠΑΜ,ΠαπαΝταμ, ΣΥΡΙΖΑ. θιασώτες της δραχμής, ευρωσκεπτικιστές και μαλακίες στο τετράγωνο,
    Η Ελλάδα είναι ευτυχέστατη και απόλυτα (πλεον) διασφαλισμένη στη ζώνη του €.
    Και αν δεν εισέρρεαν τα 340 δις € δάνεια αλληλεγγύης από τα άλλα κράτη μέλη της Ε.Ε και το Δ.Ν.Τ με ασήμαντα χαμηλό επιτόκια, τότε δυνατεί να φανταστεί κανείς το μέγεθος της εθνικής μας καταστροφής.

      • paso on 21 Μαΐου 2014 at 20:56

      ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΙΣΟΝΟΜΕ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΟΨΑΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ, ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΕΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΑΣΧΑ ΚΛΠ, ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΜΑΣ ΑΥΞΗΣΑΝ ΤΗΝ ΔΕΗ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ, 20% ΚΑΙ Η ΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ? ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙΣ? ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΧΑΪΒΑΝΙΑ? ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ. ΡΕ ΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕΙ.

        • Ισόνομος πολίτης on 21 Μαΐου 2014 at 21:59

        Όλα αυτά σκληρά και δυσάρεστα είναι paso, αλλά οπωσδήποτε όμως είναι προσωρινά και παροδικά.
        Θες σε ένα, δύο, τρία ή το πολύ τέσσερα χρόνια, θα αρχίσει να αποκαθίσταται σιγά σιγά το βιοτικό επίπεδο των πολιτών και η ζωή τους θα επανέρχεται στους κανονικούς της ρυθμούς.
        Εκείνο που δεν θα επανερχότανε σχεδόν σίγουρα, είναι η διάλυση της κρατικής μας οντότητας, η πλήρης αναρχία και η μείωση από εξωτερικές επεμβάσεις της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας.
        Είναι τραγικές οι συνέπειες μιας οικονομικής καταστοφής..
        Πως να το κάνουμε?
        Λογικό και δίκαιο είναι να σκεφτόμαστε και τα τρις χειρότερα που δυνατόν να μας είχανε συμβεί, χωρίς την συνδρομή και την βοήθεια που δεχτήκαμε αυτά τα τέσσερα τελευταία χρόνια..
        Δεν πρέπει να ξεχνούμε οι έλληνες ότι τα τελευταία 22 χρόνια, ζούσαμε πέρα και πάνω από τις δυνατότητες μας.
        Αυτό κάποτε θα το πληρώναμε!!!!
        Τα έχουμε πεί αυτά εδώ πολλές….. μα πάρα πολλές φορές..

          • paso on 21 Μαΐου 2014 at 22:17

          ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

            • Ισόνομος πολίτης on 21 Μαΐου 2014 at 23:00

            Τι εύκολα που αντιπαρέρχεσαι!!!!!
            Η πάρα πάνω «αλήθεια» σου και αναλύθηκε και εξηγήθηκε….όπως πρέπει
            Εσύ μάλλον έχεις πρόβλημα να την καταλάβεις..
            Τώρα για πές μας:,
            Δ.Υ είσαι ή σου τα βρήκες έτοιμα?

        • nick on 22 Μαΐου 2014 at 00:30

        ….Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕΙ…
        όπως έγινε στις περιφερειακες εκλογές η πριν λίγες μέρες στις φοιτητικές
        όντως κάποιους μαύρισε, κατάλαβες ποιούς;

          • paso on 22 Μαΐου 2014 at 22:10

          ΕΣΥ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΚΛΑΙΣ. ΞΥΠΝΙΕ..

    • Astrexas on 21 Μαΐου 2014 at 23:44

    Ισονομε.
    » κατα ποσο η πολιτικη συμμετεχει στον καθορισμο του πλαισιου που καθοριζει το εφικτο???»

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.

Αρέσει σε %d bloggers: