Μαΐ 31 2014

Ο ευρωεκπτικισμός μια τεράστια δύναμη αλλαγής

Καταγραφή

Αν Θελουν τις τράπεζες παίρνουμε την ευρωπη

 Θεραπεία-σοκ  για την ανάπτυξη με κοκτέιλ μέτρων ετοιμάζει ο Ντράγκι

Η σκληρή λιτότητα δημιουργεί σκηνικό Βαϊμάρης τρομάζοντας τους Γερμανούς. Ηχηρό μήνυμα από τις κάλπες λύνει τα χέρια της ΕΚΤ

 Με την ανάπτυξη να παραμένει νωχελική και τον χαμηλό πληθωρισμό σε συνδυασμό με το αυξανόμενο δημόσιο χρέος να διαμορφώνουν ένα ιδιαίτερα εκρηκτικό και απρόβλεπτο μείγμα ο Μάριο Ντράγκι και η… «παρέα του» ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν «γιατροσόφια» η αποτελεσματικότητα των οποίων είναι υπό αμφισβήτηση καθώς δεν έχουν δοκιμαστεί σε πραγματικό περιβάλλον. 

Του Χρήστου Φράγκου

Στην κατεύθυνση αυτή φαίνεται ότι έχει –έστω και σιωπηρά- συναινέσει ο Γενς Βάιντμαν εγκαταλείποντας το στερεότυπο των γερμανικών θέσεων υπό την πίεση του διαρκώς διευρυνόμενου χάσματος Βορά-Νότου στην Ευρώπη και μετά τα ευρωφοβικά μηνύματα που ανέδειξαν οι πρόσφατες Ευρωεκλογές.

Η επικράτηση Ευρωσκεπτικιστιστικών κομμάτων σε Γαλλία και Βρετανία καθώς και η άνοδος της ακροδεξιάς σε ολόκληρη την Ευρώπη σφίγγουν τον κλοιό στις πολιτικές ηγεσίες, ενώ κάνουν τη Δημοκρατία της Βαϊμάρης υπαρκτή απειλή.

Οι Γερμανοί προσπαθώντας επί μακρόν να αποτρέψουν τις καταστροφικές συνέπειες του υψηλού πληθωρισμού και της αποδιοργάνωσης της κεντρικής εξουσίας οδήγησαν –κατά γενική παραδοχή- την Ευρώπη στο άλλο άκρο της ίδιας ιστορίας.

Στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης –που αποτέλεσε προοίμιο της ανόδου του Χίτλερ– οι λάθος πολιτικοί χειρισμοί, η έλλειψη οικονομικού προσανατολισμού καθώς και η υποτίμηση του πληθωριστικού κινδύνου άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου οδηγώντας σε οικονομικό μαρασμό και άνοδο του φασισμού και των εθνικοσοσιαλιστών.

Οι πολιτικές που ακολούθησε το Βερολίνο και επέβαλε στην Ευρώπη είχαν ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα: Άνοδο της ακροδεξιάς, οικονομικό μαρασμό και ανυπολόγιστες ζημιές στον οικονομικό φλοιό πολλών χωρών καθώς και διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής.

Τώρα, με καθυστέρηση δυο και πλέον ετών, οι συνθήκες για πιο ουσιαστικές και παρεμβάσεις φαίνεται ότι έχουν ωριμάσει. Η ΕΚΤ αλλάζει στάση και προσέγγιση, δεν επικεντρώνεται μόνο στους δείκτες αλλά επιζητά και την αποδοτικότητα των κινήσεών της στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Οι χαράκτες της οικονομικής πολιτικής μοιάζουν τώρα έτοιμοι να παρέμβουν στη ρίζα του προβλήματος και να δώσουν λύσεις.

Η ρευστότητα αν και πλεονάζει δεν φτάνει ποτέ στις επιχειρήσεις, δεν χρηματοδοτεί την ανάπτυξη αλλά παγιδεύεται σε επενδυτικές δραστηριότητες, σε κρατικά ομόλογα και σε καταθέσεις. Ετσι το λιμνάζον χρήμα πολλαπλασιάζεται και συγκεντρώνεται.

Η ΕΚΤ προσπαθώντας να σπάσει αυτό τον φαύλο κύκλο ετοιμάζεται να μειώσει τα επιτόκια, να επιβάλει φόρο καταθέσεων (δηλαδή αρνητικά επιτόκια) στο overnight των τραπεζών στο Ευρωσύστημα και να απελευθερώσει κεφάλαια μέσω της αγοράς ακόμα και εταιρικών χρεογράφων από τις τράπεζες.

Είναι ίσως η πρώτη φορά που στην ΕΚΤ συζητούν για πακέτο μέτρων ώστε προκαλέσουν σεισμό στο σύστημα και όχι για σταδιακή λήψη πρωτοβουλιών καθώς ο αντίκτυπος χάνετε και οι οικονομίες δεν ανταποκρίνονται στη θεραπεία.

πληροφορίες: sofokleousin.gr


63 Σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

    • RYaN on 1 Ιουνίου 2014 at 00:43

    Κρατήστε μικρό καλάθι για οτιδήποτε πέρα από ένα ακόμα μικροψαλίδισμα του μικροεπιτοκίου της ΕΚΤ. Θα ήθελα κι εγώ να δω κάτι παραπάνω, αλλά…

    Κατά τα άλλα, ο Schauble εφάρμοσε στην Ελλάδα ότι εφάρμοσαν και οι Hitler – Schacht (κι αυτός ελευθερομασόνος της Urania) για να θεραπεύσουν οικονομικά την καταχρεωμένη Βαϊμάρη. Στο τέλος, (ο Schacht βέβαια είχε αλλάξει από τον Funk) λύση δε φαινόταν στον ορίζοντα, οπότε έστησαν το «ζωτικό χώρο» και προχώρησαν στον πόλεμο που οργάνωναν μυστικά, σε συνεργασία με ορισμένους τραπεζίτες και βιομήχανους των ΗΠΑ. Βέβαια, τράβηξαν πολύ το σχοινί μαζί με τους επίσημους και μυστικούς συμμάχους τους (ο von Kanaris το έκανε αυτό επίσημα στον Ατλαντικό, οι Ιάπωνες επίσημα στον Ειρηνικό και για τους ανεπίσημους ας μην πω), οπότε ο μεγάλος πόλεμος εναντίον τους ήταν αναπόφευκτος.

      • RYaN on 1 Ιουνίου 2014 at 01:18

      Οι οποίοι οικονομολόγοι του Χίτλερ σοκαρίστηκαν προς το τέλος του πολέμου όταν διάβασαν αυτό.

      – The Nazis accepted the Beveridge Report was ‘superior to the current German social insurance in almost all points’.

      Μπορείτε να δείτε ειδικά τα παρακάτω:

      According to the book’s authors the first major revolution came in the 16th and 17th centuries with the development of powerful nation states in Europe.

      The second revolution was during the 18th and 19th century with the Victorians reducing corruption and cronyism.

      Micklethwait and Wooldridge argue that the creation of the welfare state after the Second World War announced the creation of a third revolution.

      It is believed that the Beveridge Report was studied by German economists who accepted that its proposals were very comprehensive.

      According to the book, Nazi officials decided that they would not give any publicity to the Beveridge Report, even though one suggested ‘our enemies are taking over national socialist ideas’.

      The Nazis accepted the Beveridge Report was ‘superior to the current German social insurance in almost all points’.

      Κατά την άποψή μου, η Ελλάδα αντιμετωπίστηκε ως χώρα που είχε ανάγκη για μετριασμό της τρίτης επανάστασης (δηλαδή το σύνηθες ερώτημα των τελευταίων δεκαετιών στην Ευρώπη και η αντίστοιχη συζήτηση), ενώ στην πραγματικότητα είναι μια χώρα που δεν έκανε ποτέ της τη δεύτερη επανάσταση (τη βικτωριανή).

      • RYaN on 5 Ιουνίου 2014 at 16:00

      Μικροψαλίδισμα του βασικού μικροεπιτοκίου της ΕΚΤ. Αρνητικό επιτόκιο στις καταθέσεις τραπεζών.
      ECB has cut its base interest rate from 0.25pc to 0.15pc. Deposit facility has been cut to -0.1pc.

    • nick on 1 Ιουνίου 2014 at 08:50

    μπα σε καλό σας γελάσαμε πάλι
    το 6% και 45 έδρες απ τις 751 είναι η τεράστια δύναμη;
    και το 54% που πηραν χριστανοδημοκράτες και σοσιαλιστες με 405 έδρες τι είναι;
    για να μην αναφέρω και τα άλλα «μη ευρωσκεπτικιστικά» κόμματα που φτάνουν το 76% στις ευρωεκλογές
    και αυτό το τσουνάμι αλλαγής περιλαμβάνει τη Λεπέν τη ΧΑ και τον ηλίθιο μπεκρούλιακα λαϊκιστη Φαρατζ;
    τον ναζιστή Γερμανό;
    ξεκαθαρίστε πλιζ γιατι μας τρώει η αγωνία και σεις ρίχνετε στο τσουβάλι ότι σαβούρα βρεθεί πρόχειρη

    • pap-net on 1 Ιουνίου 2014 at 13:00
      Author

    O ευρωσκεπτικισμός είναι η άρνηση στην ευρωπαικη κατάφαση όπου ευρωπαϊκή βάλε την Γερμανία. Οι ευρωσκεπτικιστές είναι η δύναμη της διάλυσης που είναι η μόνη δύναμη αλλαγής.

    Τα πράγματα είναι στην σωστή τους θεση. Το φυτιλι το εχουμε ανάψει σε καθε κοινωνία και οι αντιευρωπαϊκές συνειδήσεις φτιάχνονται πλέον από μόνες τους και πιο μεστές και ουσιαστικές από ποτέ.

    Ήδη οι δεξιοί πολεμούν την Γερμανική ευρωπη των τραπεζών και οι αριστεροί των τραπεζική ευρωπη των γερμανικών και γερμανόφιλων elit και κυρίαρχων τάξεων.

    Όμως είναι σαφές ότι η Γερμάνια δεν θα εγκαταλείψει την πολιτική και την οικονομική ηγεμονία που έχει κατακτήσει.
    Γι αυτό τον λόγο από τώρα και στο εξής εσείς οι ευρωπαιστες θα ειστε οι προδότες-γερμανόφιλοι

    και εμείς οι πατριώτες.

    Πόσο προβλέπεις να αντέξετε Nick?

      • paso on 1 Ιουνίου 2014 at 15:14

      ΓΙΑΝΝΗ OTAN ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΝΙΚ »ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ».

      • nick on 1 Ιουνίου 2014 at 22:15

      μη το συζητάς τα πρώτα ευρωσκεπτικιστικά άνθη φύτρωσαν κιόλας, πρώτο και καλύτερο ο Ούντο Φόιχτ
      τωρα βέβαια μεσα στην θολουρα του ευρωσκεπτικισμου πουλάτε πατριωτισμό, το ίδιο κάνει και η χρυση αυγή
      ποιός άραγε είναι περισσότερο πατριώτης;
      ο ευρωσκεπτικισμός είναι άρνηση γενικώς κι όπου κάτσει
      και ποιούς εννοείς ευρωσκεπτικιστες στη ευρώπη – ονόματα πλιζ- και τι κοινό έχουν μεταξύ τους όλοι αυτοι οι τυχάρπαστοι απο το Φαρατζ εως τον Φόιχτ, απ το Τσίπρα εως τη Λεπέν;
      ευρωσκεπτικισμός κουκουρούκου γενικά κι αόριστα
      πόσο θ αντέξουμε; για πάντα γιατι έχουμε δίκιο, γιατι είμαστε η σωστή πλευρά γιατι ξέρουμε ν αγωνιζόμαστε και να διεκδικούμε χωρις ψευτοπατριωτισμούς και ψευτοτσαμπουκάδες το καλύτερο για τον τόπο
      είμαστε η πλευρά που ξέρει να λέει όχι και ξέρει να βάζει βέτο όπου χρειάζετε
      άλλωστε και τότε που ο Κ Καραμανλης μας έβαλε στη ΕΕ τοτε ΕΟΚ πάλι κάτι ευρωσκεπτικιστές της εποχης για προδοσία τον κατηγορούσαν και παρίσταναν τον πατριώτη, η ιστορία τους έδειξε την πόρτα, πέταξε στα σκουπίδια τις θέσεις τους,κι όλοι αναγνώρισαν το σπουδαίο έργο του Καραμανλή
      το ίδιο θα γίνει και τωρα
      το θέμα είναι πόσο θ αντέξετε εσεις

        • RYaN on 2 Ιουνίου 2014 at 00:57

        Μάλλον έχεις μπερδέψει τους αντι-ευρωπαϊστές, που φυσικά υπήρχαν από τον καιρό της ΕΟΚ και μετέπειτα ΕΕ, με τους ευρωσκεπτικιστές που γεννήθηκαν στους καιρούς της Ευρωζώνης. Βέβαια, η ΕΕ δεν είναι το ίδιο με την Ευρωζώνη. Η πρώτη εγγυήθηκε την ειρήνη, η δεύτερη έφερε το διχασμό! (link)

          • nick on 2 Ιουνίου 2014 at 12:01

          άνθρωποι με τις ίδιες νοοτροπίες, άλλαξαν οι καταστάσεις και το παραμύθι σερβίρετε με παραλλαγές
          και πως γίνετε αυτός (ΕΕ) που μας βοηθάει με 200 δις ν αποφύγουμε την κατάρρευση και την χρεωκοπία, αυτός (ΕΕ) που συνεχίζει να μας δίνει δις ΔΩΡΕΑΝ βοήθεια να φέρνει το διχασμό;
          ξεχνάς οτι τα 300 δις περιπου χρέος μόνοι μας το φτιάξαμε με ενα παρασιτικό μοντέλο οικονομίας
          κι όπως λέει κι ο κυριος Στουπας στο capital.gr: …Οι υπαίτιοι της κλεπτοκρατίας και παρασιτοκρατίας βρίσκουν κάποιους «πονηρούς» ή «χρήσιμους ηλίθιους» και πείθουν πως για τη χρεοκοπία δεν φταίει το μοντέλο που ακολουθούσαμε της ευημερίας με άνιση αναδιανομή δανεικών, αλλά οι στρεβλώσεις του Ευρώ…..

            • RYaN on 2 Ιουνίου 2014 at 12:47

            Το πρόβλημα δεν το ορίζουν οι υπερασπιστές και οι πολέμιοί του. Μπορεί και οι δύο να είναι εξίσου χείριστοι, όπως και το ίδιο το πρόβλημα. Ούτε, επίσης, ένα δεύτερο λάθος αναιρεί το πρώτο.

            Και μία διευκρίνιση, εν πολλοίς άσχετη με την ουσία της απάντησής μου: Το δωρεάν θα υπήρχε μόνο με πραγματικό κούρεμα του χρέους – τώρα συζητιούνται μόνον λιγότερα κέρδη.

    • pap-net on 1 Ιουνίου 2014 at 23:32
      Author

    O ευρωσκεπτικισμός είναι η άρνηση στην ευρωπαϊκή κατάφαση.

    Για μας η ενωμένη ευρωπη δεν είναι ιστορική νομοτέλεια. Ωστόσο θα μπορούσαμε να διαπραγματευτούμε το «πόσο» το «αν» και το «που» μας συμφέρει να προχωρά η ευρωπη.

    Ενώ για εσάς τους ευρωλιγούρηδες η επαφή με την ευρωπη σημαίνει ότι πάψατε να ειστε «τσοκαρία» και Ανατολή, για εμας η Ελλάδα υπήρχε και χωρίς την Ενωμένη ευρωπη ενώ παραμένει ερωτηματικό αν θα υπαρξει χωρίς την Ελλάδα. Γι αυτό το λόγο θα ζητήσουμε τα πάντα ώστε να μείνουμε στην θεση μας ήσυχοι. Με αυτό το σκεπτικό θα αναθεωρήσουμε και θα οριοθετήσουμε την συμβίωση μας

    Θέλετε να ειστε και στον στενό πυρήνα πληρώνοντας για αυτό κάθε κόστος. Για εμάς η Ενωμένη ευρωπη που θέλετε έχει κόστος, το οποίο βεβαίως θα δεχτούμε να μας το πληρώσετε.

    Αυτά που αναφερθήκαν ενώνουν λίγο πολύ όλους τους ευρωσκεπτικιστές αν και οι τοπικές διαιρέσεις και τα προτάγματα κάθε κοινωνιας ίσως να τους χωρίζουν. Αυτό είναι θεμιτό και αποδεκτό.

    Παρόλα αυτά κανείς μας δεν φοβάται την διάλυση της ΕΕ αντίθετα με εσάς.
    Το πρωτο βήμα έγινε.

    • RYaN on 2 Ιουνίου 2014 at 00:29

    Δεν τους ανησυχεί το άθροισμα, αλλά οι πρωτιές σε δύο μεγάλες χώρες της ΕΕ.
    Για παράδειγμα στην Ιταλία, το άθροισμα των ποσοστών των Γκρίλο, Μπερλουσκόνι και Λίγκας (που θεωρούνται πάνω κάτω ευρωσκεπτικιστές) ξεπερνά το μεγάλο ποσοστό του Ρέντσι, αλλά αυτό που ακούστηκε είναι ότι στην Ιταλία σάρωσε ο Ρέντσι. Βέβαια, δεν πρόκειται μόνο για τις εντυπώσεις, αλλά για το ότι αυτές οι ευρωεκλογές είχαν εθνικά κριτήρια ψήφου και απεικονίζουν την τάση και τις αναλογίες των αποτελεσμάτων που θα είχαν αντίσοιχες εθνικές εκλογές.

    • pap-net on 2 Ιουνίου 2014 at 00:51
      Author

    Όπως και να εκτιμηθεί, διαβαστεί ή παρουσιαστεί το αποτέλεσμα τα δύσκολα για τους ευρωπαιστες είναι μπροστά.

    Η ΕΕ αν προχωρήσει
    δεν θα προχωρήσει μέσα από την κατάφαση PES & EPP

    άλλα μέσα από την συνδιαλλαγή των ευρωσκεπτικιστών κάθε χωρας με τα «κεντρικά».

      • RYaN on 2 Ιουνίου 2014 at 01:04

      Προσωπικά, τον όρο φιλοευρωπαϊστής για έναν Ευρωπαίο, δεν τον καταλαβαίνω και πολύ. Είναι σα να είσαι Έλληνας και να δηλώνεις φιλέλληνας ! Θα μπορούσε να είναι κάποιος φιλο-φεντεραλιστής, φιλο-κοφεντεραλιστής, ή απλά εθνικιστής.
      Αυτό που έχει συμβεί είναι ότι το ευρώ χρησιμοποιήθηκε από τη Γερμανία για να «καπελώσει» όλους τους άλλους. Όποιος αντιδρά, δεν κάνει το χατίρι της Γερμανίας να κάτσει να φάει καπέλο μέχρι το λαιμό κι ακόμη παρακάτω, οπότε τον χαρακτηρίζουν ευρωσκεπτικιστή, ή εθνικιστή.

        • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 12:27

        Θα είναι τουλάχιστον σε σένα γνωστό mr RYaN, ότι η αρχιτεκτονική ιδέα και η μορφοποίηση σε θεωρητικό επίπεδο κατ αρχήν και στη συνέχεια, η διαδικασία εφαρμογής του € ΔΕΝ ήταν γερμανική, αλλά φιλοσοφία και ιδέα του τότε προέδρου της Κομισιόν του Ζάκ Ντελόρ.
        Οι Γερμανοί με την καθιέρωση του κοινού μας ευρωπαϊκού νομίσματος, θεωρούσανε εαυτούς «ριγμένους» και ζημιωμένους.
        Ήδη το μάρκο τους ήτανε αποθεματικό νόμισμα και συναγωνιζότανε σε ισχύ όλα τα νομίσματα της εποχής εκείνης (δολάριο, ελβετικό φράγκο, ιαπωνικό γέν κλπ)
        Κυριάρχησαν οι γερμανοί γενικώς, γιατί είχανε ισχυρή οικονομία εξαγωγικού προσανατολισμού με προηγμένη τεχνολογία. ισόρροπη ανάπτυξη και νομοταγή φιλοσοφία σε αυτό που πρέπει να τύχει εφαρμογής
        Πώς να το κάνουμε?
        Έτσι είναι ο μέσος γερμανός πολίτης.
        Είναι η μόνη χώρα μέλος της ΟΝΕ που εφάρμοσε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ όλο το Σύμφωνο Σταθερότητας και σήμερα, δίχως η ίδια να το επιδιώξει (γιατί μέχρι προχθές έδενε της πληγές της ενοποίησης) εξελίχτηκε σε ηγέτιδα δύναμη με όλα τα κακά παρέκτροπα….
        Οι γερμανοί πολίτες ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΟΥΝ με την διαρκή χρηματοδότηση του ελληνικού μπάχαλου για παράδειγμα από το 2005 και δώθε…
        Και εμείς να είμαστε, τις ίδιες αιτιάσεις και παράπονα θα είχαμε.
        Ευρωσκεπτικιστές λοιπόν…..
        Οι μόνοι ειλικρινείς και ατόφιοι με ολοκληρωμένο και σαφές σκεπτικισμό είναι οι εθνικιστές ακραίοι νεοφασίστες (Λεπέν – Χ.Α – Φάρατζ κλπ).
        Είτε αρέσει αυτό ή όχι!!!!
        Όλοι οι λοιποί (πλην ΚΚΕ – ΑΝΤΑΡΣΥΑ εν Ελλάδι) είναι γιαλαντζί και εφευρίσκουν διάφορα παιδαριώδη υπαρξιακά επιχειρήματα του στυλ…. «ζημιές στον οικονομικό φλοιό των χωρών μελών και διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής κλπ…κλπ…κλπ.»
        Κολοκύθια μετά ρηγάνεως….τουτέστιν…
        Αν σήμερα δεν είμαστε κράτος μέλος τη Ε.Ε και ιδιαίτερα της ΟΝΕ, αμφιβάλω αν είχανε και αυτή .την ασήμαντη ακόμη πολυτέλεια να αμπελοφιλοσοφούνε όπωςεδώ τώρα…δα..
        Θα είχανε στηθεί σε κάποια ουρά φούρνου ή S.M , προσευχόμενοι να βρούνε έστω και κάτι τις από τα απολύτως αναγκαία ,πληρώνοντας ένα πάκο χαρτονομίσματα σε εγχώριο νόμισμα, κοντά στο μισό κιλό!!!!
        Δημιουργική φαντασία, γνώση και σύνεση είναι το ζητούμενο για την εν Ελλάδι και αλλαχού «φάμπρικα» των ευρωσκεπτικιστών (εξαιρουμένων φυσικά εκείνων που προανέφερα και οποίοι ουδόλως πιστεύουν στις ισχύουσες συντεταγμένες δημοκρατικές μας αρχές)…

          • pap-net on 2 Ιουνίου 2014 at 12:55
            Author

          Το κατοχικό σύνδρομο του Ισονομου τον οδηγεί να αποδέχεται την σημερινή «κατοχή» μας ως υπευθυνότητα.

          Ο μεγάλος του φόβος να μην πεινάσει κι ας πεινάσουν όλες οι επόμενες γενιές.

          «Ασε με να μαντέψω

          Σημιτικός;

            • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 13:22

            Λυπάμαι αλλά ανήκεις στους ανθρώπους του «τύπου»:
            «Ο παθώς μαθώς»….
            Χωρίς «σάλιο» όπως παραστατικά είπε τον Δεκέμβρη του 2009 ο τότε υπουργός Λοβέρδος, για την μη πληρωμή εν όψει Χριστουγέννων του επιδόματος ανεργίας, μπορείς να μου πεις τι θα γινότανε στην συνέχεια?
            Έξη εκατομμύρια ψυχές ζούνε στον ξερότοπο που λέγεται Αττική..
            Σκεφτείτε τουλάχιστον έστω και κατ ελάχιστον πρακτικά…φερέλπιδες νεολαίοι μου….
            Ο Χώρα έκρουε καμπανάκι στάσης πληρωμών και επέκεινα…..πτώχευσης ..
            Το καταλάβατε ποτέ αυτό?
            Μη κάνουμε σαν το σπουργίτη που ανέβηκε στη ράχη το αετού και αφού ο αετός πέταξε πολύ ψηλά, ο σπουργίτης έκανε ένα «μπράφ» και από λίγο ψηλότερη θέση είπε στον αετό:
            «Να εγώ τώρα σε ξεπέρασα σε ύψος….»

          • RYaN on 2 Ιουνίου 2014 at 12:58

          «Είναι η μόνη χώρα μέλος της ΟΝΕ που εφάρμοσε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ…»
          Έχω εξηγήσει εδώ πολλές φορές με μεταφορά άρθρων, διαγραμμάτων, διαλέξεων, συνεντεύξεων, κλπ. ότι ήταν η χώρα με τις μεγαλύτερες αποκλίσεις σε όλη την πρώτη πενταετία της δεκαετίας του μιλένιουμ και όλοι οι άλλοι έδωσαν τα μέγιστα για να ξεπεράσει την κρίση της – κυρίως η ΕΚΤ.
          Επίσης, έχω ξαναπεί πολλές φορές ότι η ιδέα της νομισματικής ενοποίησης κατά το Ντελόρ ήταν αλληλένδετη απαρέγκλιτα με την οικονομική ενοποίηση (ΟΝΕ και όχι ΝΕ), ενώ όλοι θεωρούσαν άκρως απαραίτητη και την πολιτική ενοποίηση, η οποία όμως απέθανε άδοξα στη Νις το 2001, όπου η Γερμανία θεώρησε σπουδαιότερη την είσοδο δορυφορικών προς αυτή ανατολικών χωρών (γνωστή και ως μεγάλη διεύρηνση), από την ολοκλήρωση της Ε.Ε. Και φυσικά η τότε κατάσταση των νέων αυτών χωρών δεν επέτρεπε να ομιλεί κανείς περί μεγαλύτερης ενοποίησης.
          Επιπλέον και off the record θεωρούσε όλες τις χώρες του ευρωπαϊκού νότου παιδιά της Γαλλίας και ήθελε να τις αντισταθμίσει με δικές της ανατολικές.

          • nick on 2 Ιουνίου 2014 at 17:31

          ….Το πλέον ενθαρρυντικό μήνυμα των τελευταίων εκλογών ήταν που η Ένωση Κεντρώων του αειθαλούς Βασίλη Λεβέντη έλαβε υπερτριπλάσιες ψήφους του Σχεδίου Β, του επίσης αειθαλούς Αλέκου Αλαβάνου…..

            • nick on 2 Ιουνίου 2014 at 17:32

            του Κου Στουπα απο το capital

    • pap-net on 2 Ιουνίου 2014 at 01:18
      Author

    Ας κανουν ότι θέλουν ας πουν ότι γουστάρουν η Αλήθεια είναι ότι ο ευρωεκπτικισμός είναι μια τεράστια δύναμη αλλαγής.

      • nick on 2 Ιουνίου 2014 at 12:02

      κι Τσίπρας νομίζει οτι είναι πλανητάρχης

      • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 12:45

      Και προφήτης….αυτού…ο Μωάμεθ….

    • RYaN on 2 Ιουνίου 2014 at 13:25

    Και ένα ενδιαφέρον νέο: Πέφτει ο PMI της ευρωζώνης, ενώ βαστάει στην Ελλάδα! (link)

    Σύμφωνα με τη Markit «η Ελλάδα εμφανίζει σταθερή, μολονότι όχι και τόσο εντυπωσιακή, ανάπτυξη» (Αυτό πόσες φορές το έχω πει εδώ, χαλώντας τη διάθεση και των μεν και των δε?)
    Επίσης, η Markit συμπεραίνει ότι: «Ωστόσο, για τη διατήρηση του τρέχοντος ρυθμού αύξησης της παραγωγής, τα στοιχεία της έρευνας υπέδειξαν ότι είναι απαραίτητη η ανάγκη περαιτέρω ενίσχυσης της βασικής ζήτησης…»

    • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 13:38

    RYaN
    Η Ελλάδα ευλογημένη χώρα λόγω Ιστορίας, φυσικών καλονών, κλίματος και φιλόξενης νοοτροπίας, θα τα καταφέρει..
    Φέτος άλλοι λένε πως θα έχουμε 22 και άλλοι 20εκατομμύρια αφήξεις τουριστών..
    Τεράστια υπόθεση
    Kαι για όσους δεν το αντιλαμβάνονται (όχι εσύ φυσικά):
    Τουρισμός σημαίνει πληθώρα ΕΞΑΓΩΓΩΝ προϊόντων και υπηρεσιών μέσα στην ίδια σου τη χώρα,
    Τα οφέλη από αυτή την υπόθεση είναι πολλά και με μεγάλη ποικιλότητα….
    Διαχέονται άμεσα ή έμμεσα σε όλη την οικονομική σπονδυλική στήλη της χώρας.

      • paso on 2 Ιουνίου 2014 at 22:08

      ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ? ΠΟΙΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ? ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΤΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ?

    • pap-net on 2 Ιουνίου 2014 at 17:04
      Author

    Δεκαεφτά εκ. τουρίστες τι τρώνε; τι πίνουν;

    Οπως τα κάνατε έρχονται μόνο για να πλύνουν τον κ@λο τους στις ελληνικές θάλασσες.

    Οι ευρωφιλικοί μας έχετε αφήσει χωρίς παραγωγή και δικαίως αναρωτιόμαστε

    Πόσες ώρες το κάνει το συνάλλαγμα που αφήνουν τα εκ τουρίστες να περάσει τα σύνορα και να πάει σε κάποιον ξένο παραγωγό;;

      • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 21:13

      Ναι σωστά!
      Είναι και κάπως έτσι τα πράγματα…
      Βέβαια το όφελος για τα αναλώσιμα προϊόντα και ειδικώτερα εκείνα της διατροφής, προέρχεται από την όποια προστιθέμενη αξία είναι δυνατόν να επιβαρυνθούν..
      Το καλύτερο θα ήτανε να καταναλώνανε οι ξένοι επισκέπτες – τουρίστες ιδιοπαραγόμενα προϊόντα, αλλά τι να κάνουμε?
      Είναι εφικτό και εύκολο στο Λεκανοπέδιο Αττικής από 6 εκατομμύρια που ζούνε σήμερα, να μείνουν τα δυόμισι και τα υπόλοιπα να πάνε στην παραγωγή στην υπόλοιπη Ελλάδα?
      Δεν είναι βέβαια εύκολο αυτό, αλλά ούτε κάν……..θεωρητικώς νοούμενο…

        • pap-net on 2 Ιουνίου 2014 at 21:48
          Author

        Τεμπελόσκυλα ευρωπαιστες της ευκολίας και των δανεικών.

        Καταστρέψατε την παραγωγή μας για το ευρώ και μετά Δανειστήκατε! Δανειστήκατε και ξανα δανειστήκατε, ώσπου έπαψαν να σας δανείζουν και αντί να κόψετε τα δανεικά και να σχεδιάσετε επιτέλους…
        φέρατε τα μνημόνια για να βρείτε έναν τρόπο όχι για να παράξετε άλλα απλώς για να συνεχίσετε να σας δανείζουν.

        Κάνατε τελικά το χρεος μη βιώσιμο και την Ελλάδα ευρωπαικο περίγελλο. Δαλύσατε τα πάντα και ανοίξατε λογαριασμούς στην Ελβετία φέρατε την κοινωνία στην καταστροφή και αντί να έχετε κρεμαστεί οδηγείτε άλλους στην αυτοκτονία

        Και προσπαθείτε για να μην αλλάξει τίποτα. Να μην περάσει η χώρα στην Νεα γένια

        και τα λέτε όλα αυτά υπευθυνότητα

          • paso on 2 Ιουνίου 2014 at 22:20

          ΑΓΡΙΕΨΕΣ ΒΛΕΠΩ… ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΥΡΩ , ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΕΝΟΙ. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ. ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΡΗΜΑΞΕΙ , ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ, ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ , ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΠΧ ΤΟ 20% ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ , ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΑΝΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΛΠΚΛΠΚΛΠ. ΑΥΤΟΥΣ ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ.

            • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 22:29

            Είσαι εκτός «γραμμής ΣΥΡΙΖΑ» αγαπητέ… (όπως αυτή διαμορφώθηκε τώρα τελευταία)
            Εκτός και αν το έγυρες κατά «αλλαχού μεριά»……
            Ολα μπορούν να συμβούνε σήμερα…

            • nick on 2 Ιουνίου 2014 at 23:11

            συντροφοι με το μπαρδον αλλά το γαρ πολύ της θλίψεως…….
            καιρός είναι να βγει τώρα και ο Κασιδιάρης παριστάνοντας τον δημοκράτη να μας κατηγορήσει για έλλειμμα δημοκρατίας
            όλα θα τ ακούσουμε πλέον μιας κι εσεις θεωρείτε υπευθυνότητα να χαράξουμε πορεία για Αργεντινή, κοντά είναι κι ο συντροφος Μαδούρο
            κι όλα αυτά για τεμπελόσκυλα, χρέη, δανεικά, και καταστροφή της παραγωγής μάλλον απευθύνονται σε άσχετους και αδαείς
            περιγράφετε άριστα την αριστερή κυβέρνηση, που ψηφίσατε κάποτε, τα νέα τζάκια που άνθησαν με καγιεν, λογαριασμους στην Ελβετία με γάμους και δεξιώσεις στα ακριβότερα ξενοδοχεία των Παρισίων
            εκτος κι αν θεωρείτε τον Αντρεα δεξιό
            το θέμα είναι οτι αυτή την εποχή ονειρεύεστε εκει θέλετε να ξαναγυρίσουμε γι αυτό και ο Τσίπρας έχει βαλθει να μας πείσει ποσο πολύ του μοιάζει
            αλλά άλλο το ορίτζιναλ όσο κακό κι αν είναι κι άλλο η μαϊμουδιά το κακό αντίγραφο ενός κακου προτότυπου

    • Ισόνομος πολίτης on 2 Ιουνίου 2014 at 22:24

    Οι αφορισμοί και οι κακογλωσιές, είναι εύκολες και ενίοτε……. χαριτωμένες υποθέσεις.
    Όμως η ουσία είναι, ποιές είναι οι εφικτές και ρεαλιστικές σας προτάσεις επί του προκειμένου.
    Ελλάδα ας πούμε….
    Οι κτός ευρωπαϊκού προσανατολισμού και δημοκρατικού τόξου, ακραίοι εθνικιστές νεοφασίστες (Λεπέν – Χ.Α – Φάρατζ κλπ), έχουν το δικό τους ολοκληρωμένο και σαφή σκεπτικισμό για το πως θέλουν να εξελιχθούνε όλες οι ευρωπαϊκές υποθέσεις.
    Εσείς οι light ευρωσκεπτικιστές (του δημοκρατικού τόξου… εννοώ) για πέστε μας πως «την» έχετε δει τελικά?

      • paso on 2 Ιουνίου 2014 at 22:33

      ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΩ ΕΓΩ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2012 ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

        • nick on 2 Ιουνίου 2014 at 22:48

        καιρό θέλω να στο πω, εσένα κανεις δεν σου είπε οτι όταν γράφεις μςεκεφαλαία είναι σαν να αλυχτάς και είναι πιο εύκολο να διαβαστει ενα κείμενο όταν είναι με μικρά

          • paso on 2 Ιουνίου 2014 at 22:54

          ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΦΩΝΑΖΑΝ? ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΟΞΕΙΕΣ , ΚΕΦΑΛΑΙΑ-ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ.

    • pap-net on 2 Ιουνίου 2014 at 23:57
      Author

    Σε αυτό το κύμα του ευρωσκεπτικισμού ο Βρετανός πρωθυπουργός Ντ. Κάμερον έθεσε τα πράγματα σε μια ενδιαφέρουσα διάσταση.

    Εξάγοντας φανερά τον ευρωσκεπτικισμό των Άγγλων ως πιθανότητα διάλυσης επιχειρεί ήδη να επιβάλει την βρετανική εθνική θέση στην Ευρώπη.

    Είμαστε σίγουροι ότι τόσο ο Ολαντ, ο Ρεντσι , ο Ραχόι και άλλοι ηγέτες θα προσπαθήσουν να το εξάγουν όλο αυτό κύμα ευρωσκεπτικισμού, για να αποσπάσουν ανταλλάγματα από τα κεντρικά υπέρ των λαών τους.

    Παράλληλα είμαστε σίγουροι ότι στην Ελλάδα οι πολιτικές και οικονομικές ελιτ θα ανταγωνίζονται για το ποιος είναι πιο γερμανόφιλος και πιο προσκυνημένος

    Είμαστε σίγουροι ότι οι ελίτ στην Ελλάδα θα καταφέρουν να ακυρώσουν μερικώς την ευρωσκεπτικιστικη δύναμη. Θα το κάνουν τρομοκρατώντας τον λαό μας με έναν νέου τύπου λαϊκισμό ο οποίος βάζει μπροστά στην καταστροφή που βιώνουμε μια μεγαλύτερη.

    Πυροδοτώντας ακόμη και αυτό το σύνδρομο της κατοχής και της πείνας.

    Σε αυτό το πλαίσιο -Ευρωφιλικοί και εκσυγχρονιστές μου εσείς-, ένας μετριοπαθής ευρωκεπτικισμος είναι χρήσιμος.

    Αλλά για να το δείτε αυτό Χρειάζεται μυαλό! Γι αυτό και περιμένω να γίνει αντιληπτό από όσους απόμειναν στο ΠΑΣΟΚ ούτε απο Δεξιούς . Ειστε καλοί μόνο για καμιά ΜΚΟ και για καμια μιζουλα.

      • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 01:13

      🙂

    • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 11:48

    Τον ευρωσκεπτικισμο τον υποδαυλιζει η αδυναμια των κατα τοπων κυβερνησεων να εξηγησουν απλα και κατανοητα στον κοσμο την υφισταμενη κατασταση.Αυτο ξεκινα απο την αδυναμια του πολιτικου προσωπικου να κατανοησει το ιδιο την οικονομικη κατασταση(καταφευγει στον λαικισμο για να καλυψει τα κενα του),απο την μια και απο την αλλη,απο το γεγονος οτι καποια μετρα αναγκαια για ολη την ευρωπη ειναι καταστροφικα για καποιο η καποια απο τα μελη τη ενωσης(τοτε το π.π καταφευγει στο ψεμα για να καλυψει την αδυναμια διαπραγματευσης του και αδυναμια ευρεσης αλλης λυσης περα απο την θυσια.

    Αυτα σε περιπτωση που η οικονομικη πολιτικη της ε.ε ειναι η σωστη για το ολον.

    Απο την αλλη μερια εχουμε μια οικονομικη πολιτικη βασισμενη στις φοβιες της γερμανιας που πηγαζουν στην προπολεμικη καταστροφη της…που φοβουμενη τον πληυωρισμο δεν βαζει τις μηχανες να κοψουν χρημα και να διαχυσουν το χρεος στα περατα της γης οπως κανει η αμερικη…και βασιζεται στην λιτοτητα …
    εχει δεν εχει δικαιο η γερμανια το σιγουρο ειναι οτι στρωνει το χαλι στον δημοκρατικο ευρωσκεπτικισμο και το κακο ειναι οχι μονο σε αυτο.

    και τελος εχουμε την περιπτωση που καθε μελος χωριστα με εξεχοντα θεση λογο δυναμικης της την γερμανια να προσβλεπουν στην «παρτη τους» και να ρουφανε το «αιμα» των αδυνατων μελων…οπου ξανα εχουμε την τροφοδοτηση του ευρωσκεπτικισμου.

    Αρα ο ευρωσκεπτικισμος στο μελλον θα αποτελεσει δυναμη αλλαγης …προς ποια κατευθυηνση(για καλο η κακο) θα δουμε.

      • nick on 3 Ιουνίου 2014 at 15:02

      αν ποτέ με το καλό ο νεφελώδης λαϊκισμός του ευρωσκεπτικισμου αποκτήσει ουσια και περιεχόμενο θα μπορέσουμε να κρίνουμε γιατι τωρα τι έχουμε και ποιοι εκφράζουν τον ευρωσκεπτικισμό στην ΕΕ
      και μη μου πείτε οι λαοι, γιατι στις εκλογές άλλα είπαν, αφου μ όλη την υφιστάμενη πίεση τα ποσοστά στις ευρωεκλογές των «μη ευρωσκεπτικιστων «, των φυσιολογικών Ευρωπαίων θα έλεγα, φτάνουν το 75% , όσο περίπου και σε άλλες καλύτερες εποχές , σεις που την είδατε τη «δύναμη αλλαγής»
      τη στιγμη που όλοι οι άλλοι είναι ανεμομαζώματα,απο χιτλερικους μέχρι σταλινικους έχει το μαγαζι, αυτοι είναι οι εκφραστές της αλλαγής;
      σεις μεχρι χθες μας τσαμπουνάγατε για τοκογλύφους , ξαφνικά είδατε το φως το αληθινό και ανακαλύψατε οτι οι ΕΕ μας δανείζει με το μικρότερο επιτόκιο
      μεχρι χθες θέλατε έξοδο απ το ευρώ και την ΕΕ, θέλατε επιστροφη στη δραχμή, τωρα θέλετε το ευρω και την ΕΕ αλλά λίγο τραβεστι ,λίγο Κοντσίτα, η κωλοτούμπα πρέπει κάπως να παρουσιαστεί δεν είναι κι εύκολο

        • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 15:22

        συνεχιζεις το ιδιο τροπαρι…»η ε.ε που μας εσωσε και εδωσε δανεια να αποπληρωσουμε τα δανεια που της χρωστουσαμε)

        νομιζω οτι δεν ειναι και η καλυτερη αφηγηση σε μια χωρα με 30% ανεργια και 60% κατω απο τα ορια της φτωχιας…βοηθας αγαπητε τους ευρωσκεπτιστες

          • nick on 3 Ιουνίου 2014 at 16:35

          αγαπητε το στάνταρ τόσα χρόνια ήταν η ΔΩΡΕΑΝ ευρωπαϊκή βοήθεια, επιδοτήσεις ΕΣΠΑ, πακέτα Ντελόρ Σαντέρ κλπ κλπ, αυτό ήταν στις συμφωνίες με την ΕΕ
          κι αυτό απο την ΕΕ τηρήθηκε στο ακέραιο
          κι ακόμα συνεχίζετε
          σεις προσπαθειτε να παρουσιάσετε μια ΕΕ μπαμπούλα
          τα φέσια ΜΟΝΟΙ μας τα βάλαμε δεν μας ζόρισε καμία ΕΕ να κάνουμε αναδιανομή των δανειων, προερχόμενα απ τους τοκογλύφους
          και τώρα που φτάσαμε στο γκρεμό και χρειαζόμασταν χρήμα γιατι κανεις πλέον δεν μας έδινε- γιατι αυτό είναι το ζητούμενο- η ΕΕ μας έδωσε με το καλύτερο δυνατό επιτόκιο
          η αλήθεια είναι οτι κάποιοι ήθελαν να μας σουτάρουν αλλά ευτυχως τελικά αποφάσισαν να βοηθήσουν
          βέβαια τώρα μας ανάγκασαν να μαζέψουμε τη βρώμα και τη σαβούρα , να βάλουμε τάξη
          μας ήρθαν λίγο απότομα και έχουν κόστος σε όλους και μάλιστα σοβαρό σε αρκετους
          οι «πλουσιοι» γερμανοι είχαν 10 χρόνια να δουν αυξήσεις , εμεις οι «φτωχοι» σε ενα κράτος που είχε προ πολλού πάψει να παράγει είχαμε την ΑΤΑ και τις αυξήσεις και τα επιδόματα για καραμέλες – απο δανεικά εννοείτε
          σεις όμως τι μας προτείνετε ; ποιά εναλλακτική λύση έχετε;
          στάση πληρωμών και επιστροφή στη δραχμή; κι όποιον πάρει ο χάρος, επιστροφη στο βρόμικο παρελθόν των Κολάδων
          λύσεις Αργεντινής; η οποία αφου έκανε τον κουτσόμαγκα τυπου Τσίπρα και προχώρησε σε σταση πληρωμών μετα απο 12 χρόνια με απανωτές χρεωκοπίες ταραχές λεηλασίες και την εγκληματικότητα στο κόκκινο αποφάσισε τωρα να πληρώσει τα δάνεια και να τα βρει με τους δανειστές, η Αργεντινη που είχε πολύ μικρότερο χρέος κι άλλη παραγωγική δύναμη

            • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 18:03

            συνεχιζεις να αναμασας τα ιδια καιτα ιδια (οχι μονο εσυ φυσικα αλλα) και θεριευεις τον ευρωσκεπτικισμο.

            (αργεντινη μαδουρο στημενες γιδες και αδεια ραφια.)

            Ποτε μια χρεοκοπια δεν ειναι ευχαριστη αγαπητε..αλλα σου δινει την δυνατοτητα του νεου ξεκινηματος.
            Εαν αυτο το ξεκινημα το προσφερει η ε.ε ,αφου τις σφαλιαρες της χρεοκοπιας τις φαγαμε….και εχουμε εξισσοροπιση τοτε παω πασο.

            Εαν ομως οπως ειναι φυσικο θα περιμενουμε και αν ολα πανε καλα το 2022 για να δουμε το δ.χρεος βιωσιμο..χαιρετα μου τον πλατανο!!!

            • pap-net on 3 Ιουνίου 2014 at 18:23
              Author

            Προφανώς αν χρεοκοπήσουμε με εσάς στο τιμονι θα έχουμε επιστροφή στο βρόμικο παρελθόν των Κολάδων χρεωκοπίες ταραχές λεηλασίες και την εγκληματικότητα στο κόκκινο. Δικό σας δημιούργημα είναι και αυτό όπως και το σημερινό μας χάλι.

            • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 18:29

            ειχαμε περιθωρια επισημης χρεοκοπιας..τωρα πεταξε το πουλακι εκτος και αν «χαθει» το ευρω και μαζι με αυτο και το χρεος μας 😉

            • nick on 3 Ιουνίου 2014 at 21:05

            α μάλιστα εσεις ψηφιζατε τους Κολάδες, δικό μας δημιούργημα είναι
            ευρωσκεπτικιστικη λογική
            κι όλη αυτή η προσπάθεια που γίνεται τωρα είναι για ν αποφύγουμε τη χρεοκοπία κι όλα αυτά που λέτε οτι θα συμβουν
            ο Αλέξης ονειρευετε στάση πληρωμών άμεση βουτιά στη χρεωκοπία και στο χάος κι εσεις τον στηρίζετε για να μας έλθουν όλα τα καλά της Αργεντινης

            βεβαίως μετα τη πτώχευση έρχετε νέο ξεκίνημα και η χρεωκοπημένη πολλάκις Αργεντινή η οποία κήρυξε επίσημη χρεοκοπία ετοιμάζετε για νεο ξεκίνημα, μόνο που το νεο ξεκίνημα περιλαμβάνει τωρα πια συμφωνια με τους δανειστές
            τέλος οι ψευτοπαλληκαριές 12 με 13 χαμένα χρόνια , πέτυχαν ακριβως το αντίθετο απ αυτό που επεδίωκαν κι ένα λαο εξαθλιωμένο
            ξεκινάει τωρα απ την αρχή και σε χειρότερη μοίρα, αν απ την αρχή είχαν συμφωνήσει θα είχαν αποφύγει τόσα χαμένα καταστροφικά χρόνια
            αυτοι αν συνέχιζαν έτσι – έτσι όπως θέλετε κι εσεις – σε πόσα χρόνια τους κόβατε να σταθουν στα πόδια, όχι να ανακάμψουν…ούτε σε 500 χρόνια
            και ξαναλέω το χρέος τους ήταν πολύ μικρότερο

    • pap-net on 3 Ιουνίου 2014 at 19:01
      Author

    Ωραία ας το διαλύσουμε

      • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 19:29

      ..θα το διαλυσουν απο μονοι τους και χωρις να το καταλαβουν οι ευρωληγουρηδες 🙂

      • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 19:34

      Θα ήταν πολύ καλύτερο να το διορθώσουμε 🙂

        • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 19:40

        ναι…αλλα μας μενει το χρεος

          • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 19:52

          και αυτο …σωστο.

          Υπαρχουν «δυναμεις» ικανες που να μπορουν να το διορθωσουν???

          Για την διαλυση εχουμε!!!

        • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 19:47

        Ναι, αλλά αν έχεις ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη, όλο και κατιτίς μένει για να πληρώσεις.

          • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 19:53

          και αυτο …σωστο.

          Υπαρχουν “δυναμεις” ικανες που να μπορουν να το διορθωσουν???

          Για την διαλυση εχουμε!!!
          Reply

            • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 19:54

            http://finance.yahoo.com/echarts?s=EURUSD%3DX+Interactive#symbol=EURUSD=X;range=1m

            • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 20:03

            απλες διακυμανσεις ειναι αυτα RYaN..για την Ελλαδα ειπαμε(εσυ πρωτος) οτι πρεπει να παμε στο ενα προς ενα ευρω με δολαριο.δλδ θελουμε μια υποτιμηση του ευρω κατα 30% σε σχεση με το δολλαριο….δυσκολο με δεδομενη την σταση της γερμανιας

            • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 20:12

            Το tapering έχει αρκετό δρόμο ακόμα μπροστά του 🙂

            • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 20:30

            Το tapering ειναι απλο χαδακι,,, απλη ασπιρινι

            • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 20:42

            Δεν είναι καθόλου ασπιρίνη. Το μέγεθός του (ακόμα και τώρα μετά από τόσους μήνες περικοπής) θα προκαλούσε σκοτοδίνες σε ορισμένους της ευρωπαϊκής κεντρικής τραπεζικής, αν ήταν να το κάνουν οι ίδιοι. Παρόλ’ αυτά, η βαρύτερη επίπτωση έρχεται από την αναμενόμενη ισχυροποίηση του δολαρίου, σε συνδυασμό με την πρόβλεψη ότι η ΕΚΤ πρέπει να δράσει νομισματικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αφού τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί είναι πολλά.

            • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 20:44

            Διευκρίνηση: … το μέγεθος του QE ..

            • RYaN on 3 Ιουνίου 2014 at 20:48

            Κάτι που απαντάει στο «ποιες είναι οι δυνάμεις». Είναι οι δυνάμεις της αγοράς, όπου η κοινή πεποίθηση είναι κάτι ισχυρότερο ακόμα και από την ίδια την πραγματικότητα !!!

            • Astrexas on 3 Ιουνίου 2014 at 21:13

            εννοω οτι με το tapering δεν ειχουμε μεγαλη ισχυροποιηση του δολλαριου σε σχεση με το ευρω …ωστε τουλαχιστον οι μεταξυ τους διαφορα να ειναι μικροτερη…για αυτο η εκφραση «ασπιρινη».

            οι αγορες σιγουρα εχουν την δυναμη ακομα και για την διαλυση του 🙂

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.

Αρέσει σε %d bloggers: