Οκτ 27 2015

Ιστορικά

6136937_orig




18 Σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

    • RYaN on 27 Οκτωβρίου 2015 at 23:38

    Προσέξτε και το ιστορικό (5ετές) γράφημα του επιτοκίου του 2ετους γερμανικού ομολόγου. Αν κάποιος μπει στον κόπο να κάνει το συσχετισμό με τα διάφορα γεγονότα της τελευταίας 5ετίας, μπορεί και να παρατηρήσει ότι η Γερμανία «βγάζει στον τάκο» την Ελλάδα όποτε πληρώνει (και δεν της πληρώνουν) τόκο!!!, ή αν αυτός ο κάποιος δεν πιστεύει στο σκόπιμο των γεγονότων, αλλά στα τυχαία και συμπτωματικά συμβάντα, τότε μπορεί να παρατηρήσει ότι η Γερμανία σταματά να πληρώνει τόκους, ενώ αρχίζει να εισπράτει τόκους-φύλαχτρα όταν δανείζεται, όποτε τυγχάνει να οξύνεται η ελληνική κρίση!

      • αστρεχας on 27 Οκτωβρίου 2015 at 23:54

      εχουμε σταθερα στο μειον τα επιτοκια δανεισμου στα 2ετη γερμανικα ομολογα απο την νικη του τσιπρα στις ευρωεκλογες εως σημερα,με σημαντικη αυξηση του μειων(σικ) το γεναρη και στην νικη του οχι στο δημοψηφισμα τον Ιουλη…τους καναμε τα μουτρα κρεας δλδ

        • RYaN on 28 Οκτωβρίου 2015 at 00:30

        Άρα, το Σύριζα δεν το ήθελαν μόνον οι Αμερικανοί 🙂 Μάλλον δεν υπήρχε κανείς εκτός Ελλάδος που να μην το ήθελε. Ε, δεν παραπάει να θες να πας κόντρα με όλον τον πλανήτη? 🙂

          • Ισόνομος Πολίτης on 28 Οκτωβρίου 2015 at 09:09

          Αποδείχτηκε πλέον περίτρανε ποιος είναι ο Τσίπρας RYaN.
          Μέχρι την 29/6/2015 ο «πολύς» Τσίπρας ο δικός σου, λίγο πριν αναχωρήσει από τις Βρυξέλλες για την επιστροφή του στην Αθήνα και την ανακοίνωση του δημοψηφίσματος, είχε συνομιλία με τον πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.
          Η συνομιλία αφορούσε την πρόταση των δανειστών που παρουσιάστηκε στην Ελλάδα σαν τελευταία και καλή ευκαιρία για να διορθωθούνε κάπως τα πράγματα.
          Τότε ο «μέγας» Τσίπρας δήλωνε πως αυτή δεν είναι μια συμφωνία για την Ελλάδα αλλά μια συμφωνία για να ικανοποιηθεί η Γερμανία.
          Γύρισε στην Ελλάδα και ανακοίνωσε «εκείνο» το νόθο και καταχρηστικό δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου με τα γνωστά….. επακόλουθα.
          Βέβαια δεν φταίει αυτός αλλά το ΜΕΓΑΛΟ φταίξιμο και η μεγάλη ευθύνη ανήκουν στο ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟ εκλογικό σώμα που τον επιδοκίμασε και μας έφερε την 13/7/2015, στο τρίτο χειρότερο και δυσμενέστερο ever μνημόνιο.
          Θα γλιτώναμε πάρα πολλά με την τελευταία πρόταση ΓΟΥΝΚΕΡ την 27/6/2015 σε σύγκριση με την 15/7/2015 (και μετά το «θριαμβευτικό» δημοψήφισμα της 5/7/2015) αλλά…..
          Τώρα πληρώνει ο Τσιπρόφιλος λαός και θα πληρώσει ακριβά και πολύ ακριβά μάλιστα το μάρμαρο!!
          Αλλά εμείς όμως τι φταίμε?

            • RYaN on 28 Οκτωβρίου 2015 at 10:55

            Τίποτε από όσα γράφεις δεν είναι και δεν ήταν έτσι, από τη δική μου οπτική γωνία. Επί παραδείγματι: Η πρόταση Γιούνκερ μόνο για το Γιούνκερ ήταν καλύτερη (κι αυτό γιατί αναγκάστηκε να την πει αυτός εκ μέρους της Γερμανίας). Έληγε το Νοέμβρη. Μετά τι? Θα έβγαινε η Ελλάδα στις αγορές? Ή συνηθίσαμε στο λίγο λίγο για να κατεβαίνει ευκολότερα? Αμερική- Γαλλία ήθελαν ένα πιο σταθερό πλάνο για την Ελλάδα και όχι διαδοχικές οξύνσεις. Η Γερμανία ήθελε τον Τσίπρα για τακτικές οξύνσεις, η Αμερική για διαπραγμάτευση του χρέους και η Γαλλία για να εξασφαλίσει την υφιστάμενη μορφή της ΕΖ και άρα τη μελλοντική δυνατότητα παραμονής της. Ανά τακτά διαστήματα ο καθένας έπαιζε με τον ίδιο άνθρωπο το δικό του παιχνίδι. Ο Σαμαράς κατακρημνίστηκε και μαζί η ελληνική οικονομία από την άνοιξη του 14, όταν νόμισε ότι μπορεί να επιβάλει στη διεθνή σκακιέρα το δικό του παιχνίδι εσωτερικής κατανάλωσης. Άρα, αδίκως, κατ’ εμέ, αναρωτιέσαι τί φταις. Δεν επέλεξες κάτι για να φταις ή να μη φταις. Δε σου δόθηκε ποτέ τέτοια πραγματική ευκαιρία.

            • RYaN on 28 Οκτωβρίου 2015 at 11:09

            Ίσως το μόνο παράδοξο, που μπορώ να αντιληφθώ, είναι ότι έχω επιλέξει αυτό το blog για να εκτονώνω ανώνυμα κάποιες σκέψεις μου που στηρίζονται σε δεδομένα όχι πάντα γνωστά, βάζοντας έτσι (δυστυχώς και συγγνώμη γι’ αυτό) τους συγκάτοικους των σχολίων να παρακολουθούν μία οπτική γωνία που δεν ενδείκνυται για μαζική κατανάλωση.

            • αστρεχας on 28 Οκτωβρίου 2015 at 12:32

            H proταση γιουνκερ δεν διαφερει επι της ουσιας με το 3ο μνημονιο..
            στην μια «εληγε» το νοεμβριο και στην αλλη εχουμε τα προαπαιτουμενα.
            δλδ»Αλλαξε ο μανωλιος και εβαλε τα ρουχα του αλλιως».

            .δεν ηταν μονο η γερμανια που κερδιζε,η, εχανε(αναλογα την οπτικη του καθενα) απο τα επιτοκια, ηταν ολη η υπολοιπη ΕΖ.Οταν υπηρχαν ο κινδυνος,η, η ευκαιρια(για πολλους) εγκαταληψης του ευρω αυξανονταν,τοτε επεφταν τα επιτοκια δανεισμου ολων των χωρων( πλην της Ελλαδας) της ευρωχωνης μειωνονταν…ειχαμε δλδ μια «εποβραυευση» της προοπτικης εξοδου.Φανταζομαι οτι σε περοπτωση που πραγματι η Ελλαδα εβγαινε τελικα απο την ΕΖ τα επιτοκια δανεισμου των υπολοιπων χωρων θα ηταν ακομα πιο χαμηλα…για τον απλο λογο οτι οι αγορες «αντιλαμβανοντε την κριση στην Ελλαδα ως βαριδι στην προοπτικη της ΕΖ.

            • αστρεχας on 28 Οκτωβρίου 2015 at 12:41

            Οσον αφορα τον τσιπρα ειναι οτι αυτο που καταφερε ειναι οτι χειροτερευσε την οικονομια και εκμηδενισε τις προοπτικες εμεσης εξοδου απο την κριση.

            • RYaN on 28 Οκτωβρίου 2015 at 23:24

            Ναι, όντως, από το καλοκαίρι του 12, που ο Draghi δήλωσε αρωγός όλων των ευρωπαϊκών κρατών, πλην της Ελλάδας, ακριβώς έτσι συνέβη.
            Άρα, η δική μου άποψη είναι ότι δεν υπάρχει έμμεση έξοδος από την κρίση, χωρίς άμεση βοήθεια των κεντρικών τραπεζών. ΗΠΑ και ευρωπαϊκός νότος θα ήταν ακόμη σαν την Ελλάδα, αν δεν είχαν την αμέριστη βοήθεια των κεντρικών τους τραπεζών.

    • RYaN on 28 Οκτωβρίου 2015 at 00:53

    Η ΤτΕ βλέπει πολύ καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα στα stress tests των ελληνικών τραπεζών. Προφανώς επισημαίνει ότι στην Ελλάδα ισχύει το γαλλικό δίκαιο δανεισμού, όπου η πραγματική υποθήκη δεν είναι το ακίνητο (αυτό είναι μέσο εκβιασμού πληρωμής), αλλά τα εισοδήματα των δανειοληπτών (τωρινά και μελλοντικά). Οπότε, προτείνει εισοδηματικά όρια στους πλειστηριασμούς.

    • Ισόνομος Πολίτης on 28 Οκτωβρίου 2015 at 11:42

    Κάποιοι σε έχουνε πείσει να αποφεύγεις να εκφέρεις καθαρά και ξάστερα τις προσωπικές ή πολιτικές σου απόψεις.
    Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι καλό και θυμίζει κάποιες….άλλες εποχές…
    Οι περίπλοκες απόψεις σου περί Γάλλων – Γερμανών & Αμερικάνων δεν πείθουν εύκολα (έστω και αν έχουν κάποια ψήγματα αλήθειας…).
    Οι Σαμαράς και Βενιζέλος με την ενδεχόμενη καταψήφιση του νέου ΠτΔ είχαν καταστεί όμηροι των ενδεχόμενων εκβιαστικών εκλογών και για αυτό, δεν κατάφεραν τα όσα καλά πάσκισαν….και είχανε δρομολογήσει.
    Σιγά – σιγά ανακτούν την εκτίμηση και των άλλων Ευρωπαίων πολιτικών, αλλά τι να το κάνεις?
    Είναι τώρα πια κατόπιν εορτής.
    Τώρα η «Τσιπροκατάσταση» μπαχαλοποιεί το Σύμπαν και ο «λογαριασμός» θα έλθει πολύ σύντομα αλμυρός και αβάσταχτος.
    Το έχω ξαναπεί και το έχω γράψει και εδώ:
    Εύχομαι να μη συμβούν αυτά που εύκολα συνεπάγονται…..με τις τωρινές εξελίξεις που έρχονται στο φως…
    Ειλικρινά το εύχομαι για το καλό της Χώρας!

      • RYaN on 30 Οκτωβρίου 2015 at 02:45

      Ναι, έχω σίγουρα μία πολύ διαφορετική εικόνα του κόσμου που βλέπετε γύρω σας. Γι’ αυτό και δεν είμαι και τόσο κατάλληλος για τετριμμένες διαλογικές συζητήσεις. Η συμμετοχή μου στα σχόλια δεν είναι τίποτε άλλο από μία προσωπική εκτόνωση, όπου αφήνω να διαφύγει δημόσια μόνον ένα μικρό και συνήθως ανώδυνο μέρος κάποιων (θεσμικά αβάσιμων (sic!)) πληροφοριών και σκέψεων. Ακόμα και τα μουσικά βίντεο που βάζω δεν είναι τυχαία – για να είμαι ειλικρινής, μάλλον είναι ο πιο ευχάριστος τρόπος για να σχολιάζω, αφού έτσι αφήνω πολύ περισσότερα νοήματα σε όσους θέλουν και μπορούν να τα αντιληφθούν, χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι. Βέβαια, ο χώρος αυτού του blog φαίνεται να κινείται πλέον οριακά στις παρυφές της ρεαλιστικής πολιτικής, δηλαδή πολύ μακριά από τα νερά του άγριου ρεαλισμού του «δια ταύτα» της παγκόσμιας διπλωματίας, οπότε ίσως και να μην έχει πια απολύτως κανένα νόημα αυτό που κάνω.

        • Ισόνομος Πολίτης on 30 Οκτωβρίου 2015 at 08:37

        Λυπάμαι αλλά το σχόλιο σου εδώ σήμερα, είναι υπερφίαλο και θα έλεγα έμμεσα και λίγο προσβλητικό για εμάς του e-συνομιλητές σου.
        Κοιτάξου λίγο καλύτερα στον καθρέπτη της αντικειμενικής πραγματικότητας και μετά τα λέμε!
        Από την πείρα της ζωή μου έχω καταλάβει πως:
        Άλλο είμαστε, άλλο θα θέλαμε να είμαστε, άλλο νομίζουμε ότι είμαστε και τελικά:
        Άλλο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είμαστε.
        Να είσαι ευθύς:
        Αν γουστάρεις κάθεσαι και γράφεις κάπου, αν όχι τότε τι να πω?
        Όμως το να κριτικάρεις έτσι…… «στο πουθενά» ανθρώπους που ποτέ δεν γνώρισες, αυτό είναι….(αλλά…..ας μη το χαρακτηρίσω)!

          • RYaN on 30 Οκτωβρίου 2015 at 12:40

          Και ποιος σου είπε ότι χρειάζομαι e-συνομιλητές? Και πού ξέρεις ποια από όσα γράφω παραπάνω αφορούν ποιούς και πολύ περισσότερο ποια αφορούν εσένα προσωπικά? Πού είδες κριτική που απευθύνεται σε κάποιον συγκεκριμένα? Και εντέλει πού ξέρεις τί ξέρω και τι κάνω, για να χαρακτηρίζεις υπερφίαλο αυτό που γράφω? Μπορεί να είναι, αλλά μπορεί να είναι και ακραία μετριοπαθές. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ. Έτσι αναγκάζεσαι να δίνεις εσύ απαντήσεις με πολύ κριτική, χαρακτηρισμούς και επιπλέον παρολίγον ακραίους χαρακτηρισμούς, χωρίς να έχεις καταλάβει καν ούτε τι κάνω, ούτε τι γράφω, ούτε σε ποιους απευθύνομαι, ούτε τί σου απάντησα, ούτε αν είσαι ο μόνος αποδέκτης αυτής της απάντησης – προκαταβολικά σου λέω ότι δεν είσαι.

            • Ισόνομος Πολίτης on 30 Οκτωβρίου 2015 at 13:23

            Ούτε σε ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει!
            Και μη νομίζεις ότι θα έδινα και μεγάλη σημασία για να μάθω!
            Απλά, θίγουν αυτά που γράφεις και ας αναφερθώ ας πούμε σε αυτό το δικό σου «grand παπίστικο»:
            «Ναι, έχω σίγουρα μία πολύ διαφορετική εικόνα του κόσμου που βλέπετε γύρω σας.
            Γι” αυτό και δεν είμαι και τόσο κατάλληλος για τετριμμένες διαλογικές συζητήσεις..» Γράφει ποτέ κανείς έτσι σε ανθρώπους που δεν γνωρίζει?
            Μα, από μια μικρή σταγόνα ευγένειας και στοιχειώδους σεβασμού για τον απέναντι του, δεν το αποτολμά κανείς εύκολα?
            Ποιος νομίζεις ότι είσαι?
            Αυτά που γράφεις εδώ είναι που σε χαρακτηρίζουν και σε κατατάσσουν.
            Εκτός αν «άλλα» θέλεις να πεις και……. «άλλα» γράφεις……
            Ή βρίσκεσαι σε κάποια περίεργη……..φάση………..που να δικαιολογεί κάτι τέτοιο!
            Τι να πω δεν ξέρω…

            • RYaN on 30 Οκτωβρίου 2015 at 13:52

            «Ναι, έχω σίγουρα μία πολύ διαφορετική εικόνα του κόσμου που βλέπετε γύρω σας. Γι” αυτό και δεν είμαι και τόσο κατάλληλος για τετριμμένες διαλογικές συζητήσεις..»
            Μπορεί να είναι προϊόν εξεζητημένης γνώσης ή/και εξεζητημένης νόησης (σημειωτέον ότι και τα δύο σκοτώνουν…), υπερφίαλης ανοησίας, ή απλής παράνοιας.
            Προς τι λοιπόν να το σχολιάσεις? Διαλέγεις όποιο σου κάνει και το αφήνεις ασχολίαστο.
            Αλλά το επιμύθιο του σχολίου άξιζε περισσότερο σχολιασμό από όσο η πρώτη πρόταση. Γιατί, λοιπόν, αφού ήθελες σώνει και καλά να σχολιάσεις, στάθηκες σ’ αυτή?

    • Ισόνομος Πολίτης on 30 Οκτωβρίου 2015 at 17:32

    Τι να σχολιάσω σε ότι αφορά το επιμύθιο?
    Απλά ήμουνα πεπεισμένος ότι είχες αντιληφθεί από πολύ παλιά, ότι η πολιτική στη ουσία της είναι η «τέχνη του εφικτού».
    Και καλός πολιτικός είναι εκείνος που κρατάει για τον εαυτό του τις ιδέες και τα οράματα, αλλά ταυτόχρονα ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως να πετυχαίνει τα καλύτερα και προσφορότερα «δυνατά», τόσο για αυτούς που τον εμπιστεύτηκαν, όσο και για εκείνους που τον αγνόησαν και δεν τον ψήφισαν..
    Δηλαδή η πολιτική είναι πολύ πιό κοντα στο οικονομικό γίγνεσθαι της συγκυρίας, αλλά και στο……..στομάχι (μετην ευρύτερη έννοια).

      • RYaN on 30 Οκτωβρίου 2015 at 23:50

      Στην ίδια περίπου κατεύθυνση με αυτό που λες, αλλά με στόχευση πολύ πιο πέρα από την τοπική πολιτική σκηνή, έγραψα ως επιμύθιο του σχολίου μου, το εξής: «Βέβαια, ο χώρος αυτού του blog φαίνεται να κινείται πλέον οριακά στις παρυφές της ρεαλιστικής πολιτικής, δηλαδή πολύ μακριά από τα νερά του άγριου ρεαλισμού του «δια ταύτα» της παγκόσμιας διπλωματίας, οπότε ίσως και να μην έχει πια απολύτως κανένα νόημα αυτό που κάνω.»
      Νομίζω ότι με μερικά συγκριτικά παραδείγματα σαν κι αυτό, μπορεί και να αρχίσεις να καταλαβαίνεις τη μάλλον δύσκολη γλώσσα μου.

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.

Αρέσει σε %d bloggers: